• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130746
+
-

صدای همشهری

    لزوم گشت شبانه در شهرک گلشهر
با توجه به اینکه فاز‌های ۷ و ۸ شهرک گلشهر زنجان جزو حاشیه شهر محسوب می‌شود، لازم است نیروی انتظامی استان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. بیشتر شب‌ها در این منطقه معتادان و خلافکاران تجمع می‌کنند و امنیت اهالی را به خطر انداخته‌اند. بنابراین ضروری است نیروی انتظامی زنجان فکری به حال این وضعیت بکند. 
شادی امینی از زنجان

  قطع آب و برق در روستاهای کرمانشاه
اهالی روستاهای منوچهرآباد و بیجانه که تقریباً کمتر از ۱۰کیلومتر با شهر کرمانشاه فاصله دارند، با جمعیتی بالغ بر هزار نفر مدت‌هاست از مشکل قطعی آب آشامیدنی و برق رنج می‌برند، علاوه بر این شفاف‌سازی نکردن موضوع توسط مسئولان و نبود پاسخگویی مناسب بر رنج مردم افزوده است.
رضا شعفی از کرمانشاه 

 حقوق عقب‌افتاده کارگران شهرداری فردیس 
به ‌دلیل رفتن پیمانکار خدمات شهری شهرداری فردیس وضعیت پاکبانان این شهر بلاتکلیف است و چند ماه است که حقوق دریافت نکردند.
همسر یکی از پاکبان‌ها از البرز

    رسیدگی به وضعیت اینترنت روستاهای خراسان‌جنوبی
لطفا به وضع اینترنت همراه یا آنتن‌دهی روستاهای خراسان جنوبی رسیدگی کنید. دانش‌آموزان در آموزش‌های مجازی دچار مشکل شده‌اند.
یک شهروند از بیرجند

   جمع‌آوری معتادان از پارک بنی‌هاشم
پارک بنی‌هاشم محله حسن‌آباد در اردبیل به فضایی برای معتادان تبدیل شده است و کودکان و خانواده‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند. لطفا مسئولان شهرداری به این موضوع رسیدگی کننند.
یک شهروند از اردبیل 

  سگ‌های ولگرد در سنندج 
سگ‌های ولگرد در شهر سنندج افزایش یافته است. به نظر می‌رسد هیچ اقدامی برای جمع‌آوری سگ‌ها انجام نمی‌شود. ما چند بار به شهرداری‌ اعتراض کرده‌ایم، اما می‌گویند فقط می‌توانند آن‌ها را عقیم کنند. کاش حداقل فضایی به آن‌ها اختصاص می‌یافت و در انجا جمع‌آوری می‌شدند.
سعید محمدی از کردستان 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید