• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130728
+
-

چهارمین شاکی در پرونده راننده زانتیای متجاوز

چهارمین شاکی در پرونده راننده زانتیای متجاوز


ادامه تحقیقات در پرونده راننده زانتیایی که زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، به شناسایی یکی دیگر از قربانیان او منجر شد.
به گزارش همشهری، چندی قبل زن جوانی نزد مأموران پلیس پایتخت رفت و گفت یک راننده او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او گفت:‌ در خیابان منتظر تاکسی بودم که یک زانتیا مقابلم توقف کرد و چون 2مسافر دیگر هم در خودرو بودند، من هم اطمینان کردم و سوار شدم. او ادامه داد: کمی بعد از سوار‌شدنم 2مسافر دیگر پیاده شدند و راننده زانتیا ناگهان تغییر مسیر داد. آنجا بود که متوجه شدم او نقشه شومی در سر دارد. با اینکه به او اعتراض کردم اما بدون توجه به حرف‌هایم و در شرایطی که درهای ماشین قفل بود، به راهش ادامه داد و من را به سمت جاده بهشت زهرا برد و با تهدید به من تجاوز کرد.
به‌دنبال این شکایت، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پرونده‌ای در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تشکیل و تحقیقات تخصصی در این‌باره آغاز شد. در این میان 2زن دیگر هم به پلیس مراجعه کردند و با ارائه مشخصات راننده زانتیا، یکی از آنها مدعی شد به او تجاوز شده‌ اما دومین نفر گفت که توانسته با به‌خاطر سپردن شماره پلاک زانتیا از دست راننده فرار کند. او گفت: دستگیره داخل خودرو خراب بود و نمی‌توانستم در را باز کنم اما شیشه ماشین را پایین دادم و در را از بیرون باز کردم و خودم را بیرون انداختم. با اینکه آسیب دیده بودم، خلاف حرکت زانتیا فرار کردم و شماره ماشین را به ذهنم سپردم و فرار کردم. با سرنخی که این زن در اختیار پلیس قرار داد، مأموران موفق شدند راننده زانتیا را دستگیر کنند. هرچند متهم ۵۵ ساله منکر تجاوز و آدم‌ربایی بود، اما همه شواهد و مدارک علیه او بود و شاکیان نیز او را شناسایی کردند.

چهارمین شاکی
از آنجا که ممکن بود این مرد علاوه بر 3شاکی، زنان و دختران دیگری را نیز ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده باشد، تحقیقات از وی ادامه پیدا کرد تا اینکه چند روز قبل زن دیگری نیز به جمع شاکیان این پرونده پیوست. او در شکایتش گفت: زمانی که راننده زانتیا قصد اجرای نقشه‌اش را داشت، مقاومت کردم ولی او ضربه‌ای به سرم زد و مرا بیهوش کرد و در نهایت ‌‌مورد آزار و اذیت قرار داد. در این حادثه به‌خاطر ضربه‌ای که به سرم زده شد، جمجمه‌ام ترک برداشت و پرده گوشم پاره شد.
ثبت چهارمین شکایت در این پرونده باعث شد که بازپرس پرونده مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کند. به همین دلیل از افرادی که از این متهم شکایت دارند، دعوت می‌شود برای شکایت به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کرده یا با شماره تلفن 51055516 پلیس آگاهی تماس بگیرند. پلیس به شاکیان احتمالی اطمینان داده است که هویت آنها محرمانه خواهد ماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :