• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130723
+
-

با مردم/ شلوغی بازارهای بزرگ خبر از شیوع دوباره کرونا می‌دهد


اینکه به محض بازگشایی، بازارها و مراکز خرید شلوغ می‌شوند و مردمی که مدام از تنگدستی و کمبود حقوق‌ها گلایه می‌کنند در بازارها مشغول خرید می‌شوند و حتی در رستوران‌ها غذا می‌خورند نشان می‌دهد به‌رغم همه محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود و فشارهای اقتصادی که خود همین مردم متحمل شده‌اند، شیوع کرونا برای عده‌ای مهم نیست و فقط در لحظه زندگی می‌کنند.
اربابی از مشهد

  نشست آسفالت در کوچه روبه‌روی درمانگاه شهرداری منطقه 5
آسفالت پیاده‌رو نبش کوچه «شهابی» روبه‌روی درمانگاه شهرداری منطقه 5 واقع در خیابان اشرفی‌اصفهانی، نشست کرده و دارای فرورفتگی است. با توجه به تردد بیماران و سالمندان از این منطقه جهت مراجعه به درمانگاه، خواستار رسیدگی و تعمیر آن هستیم.
صادق‌لو از تهران

  مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال73 پرداخت نشد
مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال73 به‌رغم گذشت بیش از 27سال هنوز پرداخت نشده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به پرداخت مطالبات این قشر که تعدادی از آنها اکنون فوت شده‌اند اقدام کنند.
امینی از تهران

  چندگانگی قیمت نان در یک شهر قابل‌قبول نیست
قیمت انواع نان در یک شهر نباید چندگانه باشد. اینکه قیمت نان افزایش پیدا کرده هم دلیل نمی‌شود نابسامانی در این زمینه دیده شود؛ چرا که به‌هر‌حال نهادی برای نظارت بر قیمت نان وجود دارد. نان سنگک در محدوده خیابان جمهوری تهران از قیمت 1800تومان تا 5200 به فروش می‌رسد. قیمت آزادپز و دولتی که تفاوت فاحش دارند بماند. قیمت هر کدام از انواع دولتی و آزاد هم متفاوت است.
ربیعی از تهران

  هزینه نقل و انتقال سند ملک واقعی نیست
هزینه انتقال سند ملک طبق جدول‌هایی که اداره مالیات ارائه می‌کند محاسبه می‌شود و به همین دلیل این قیمت‌ها واقعی نیست. مثلا برای انتقال سند ملک 2میلیاردی حدود 2میلیون تومان هزینه می‌شود که در مقایسه با نقل و انتقال سایر اسناد رسمی بسیار ناچیز است.
انصافی از قزوین 

  تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت ملی حفاری چه شد؟
تبدیل وضعیت ایثارگرانی که به‌عنوان پرسنل پیمانکاری شرکت ملی حفاری شاغل هستند به رسمی بلاتکلیف مانده است درحالی‌که طبق بخشنامه دولت و شورای نگهبان باید این اتفاق بیفتد اما شرکت نفت در این زمینه به‌صورت سلیقه‌ای عمل می‌کند و فقط مدارک نیروهای قراردادی را تحویل گرفته و می‌گویند این بخشنامه شامل نیروهای پیمانکاری نمی‌شود.
شاکری از پرسنل شرکت ملی حفاری

این خبر را به اشتراک بگذارید