• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130734
+
-

کوتاه از حادثه/ برادر؛ تنها مظنون قتل برادر


تحقیقات پلیس درخصوص قتل مردی جوان در جنوب پایتخت نشان می‌دهد تنها مظنون این جنایت برادر اوست. به گزارش همشهری، ساعت 10صبح پنجشنبه 23اردیبهشت‌ماه امسال به مأموران کلانتری 141امامزاده حسن خبر رسید که مرد 36ساله‌ای که از دو روز قبل به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده بود، جانش را از دست داده است.   این جوان براثر اصابت چاقو جانش را ازدست داده بوداما به‌درستی معلوم نبود ماجرا از چه قرار است. از این رو قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران در جریان قرار گرفت. او دستور انجام تحقیقات را در این خصوص صادر کرد. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که متوفی و برادر 43ساله‌اش در یک واحد آپارتمان زندگی می‌کردند. در واحد مجاور آنها نیز خواهر و خواهرزاده‌شان ساکن بودند. خواهرزاده متوفی به مأموران گفت که ساعتی قبل از انتقال دایی‌اش به بیمارستان، صدای درگیری بین دایی هایش را شنیده اما به درستی نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده است. درحالی‌که بعد از این حادثه برادر متوفی به مکان نامعلومی گریخته، نام او به‌عنوان تنها مظنون این پرونده مطرح شده است و هم‌اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

رسیدگی به پرونده آزاده نامداری در پزشکی قانونی پایان یافت
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از پایان رسیدگی به پرونده آزاده نامداری در پزشکی قانونی خبر داد. عباس مسجدی آرانی در مورد نتیجه نهایی پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: در مواردی که عزیزان معروف هستند و اسامی مطرح می‌شود ما تلاش می‌کنیم که نشر اطلاعات را به دستگاه قضایی بدهیم و با صلاحدید آنان نتایج تحقیقات اعلام می‌شود اما رسیدگی به این پرونده در سازمان پزشکی قانونی تمام‌شده است. وی همچنین درباره رسیدگی به پرونده سرباز عابد اکبری در پزشکی قانونی نیز گفت: اطلاع دارم که این موضوع در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است، اما اینکه آیا مسئله سیلی در قوه‌قضاییه در پزشکی قانونی مطرح شده یا نتیجه آن چه بوده الآن اطلاعی ندارم. اما به‌طور کلی اگر پرونده‌ای به دادسرا ارائه شود و نیاز به تعیین نظر پزشکی قانونی باشد، موضوع به ما نیز ارائه می‌شود.

جان‌باختن دختر سه‌ساله در آتش‌سوزی چادر عشایر
آتش‌سوزی در چادر یک خانوار عشایری در سردشتک شهرستان رستم در استان فارس منجر به مرگ دختری سه‌ساله شد. به گزارش ایسنا، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم با تأیید این خبر، گفت: این آتش‌سوزی در چادر یکی از خانوارهای عشایر و در ارتفاعات صعب‌العبور سردشتک‌ رخ داد. سادات با بیان اینکه علت وقوع این حادثه هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است، افزود: در این آتش‌سوزی، دختر‌بچه‌ سه‌ساله این خانواده عشایری جان باخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید