• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130733
+
-

5قربانی در سقوط پژو از پل بزرگراه بابایی

داخلی
5قربانی در سقوط پژو از پل بزرگراه بابایی


سرعت زیاد پژو 206از یک سو و ناتوانی راننده در کنترل آن از سوی دیگر باعث سقوط خودرو از پل بزرگراه شهید بابایی شد و به مرگ 5سرنشین آن انجامید.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 23:07دقیقه جمعه در بزرگراه شهید بابایی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک خودروی پژو 206SD با 5سرنشین با سرعت زیادی در حال عبور از بزرگراه بود که ناگهان از مسیر منحرف و پس از برخورد شدید با گاردریل‌ها از پل بزرگراه به بزرگراه شهید یاسینی سقوط کرد.
سید جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره این حادثه گفت: دقایقی از این حادثه می‌گذشت که آتش‌نشانان دو ایستگاه به محل اعزام شدند. شواهد نشان می‌داد که خودرو پس از بزرگراه به کانال آبی که خشک بود سقوط کرده و کاملا له شده و سقف و بدنه خسارت بسیار زیادی دیده است. وی ادامه داد: در این حادثه 5نفر شامل 4مرد و یک زن داخل خودرو گرفتار شده بودند که پس از خارج کردن آنها مرگ هر 5نفر به تأیید امدادگران اورژانس رسید.
در همین حال رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرعت این وسیله نقلیه به حدی بوده است که 4شاخه گاردریل را از جا کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانسته خودرو را از واژگونی نجات دهد و خودرو 206پس از این برخورد از سطح سواره رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط کرده است.
وی درباره علت وقوع حادثه گفت: ناتوانی راننده در کنترل خودرو مزید بر علت شد تا خودرو واژگون شده به کانال آب محور شهید یاسینی سقوط کند که متأسفانه در این حادثه بر اثر شدت ضربه راننده 30ساله و 4سرنشین خودرو در دم فوت شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید