• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130690
+
-

نکته بازی/ جایگزین شادی گل



یکی از اتفاقات حیرت‌انگیز داربی تهران، مداخله عجیب و غریب بهزاد غلامپور در درگیری‌های آخر بازی بود. البته کریم باقری هم همیشه در این درگیری‌ها حضور فعال با چاشنی خشونت دارد، اما قصد او میانجیگری است و برخوردهایش هم بیشتر خودی‌ها را در برمی‌گیرد. با این حال غلامپور به قصد مواجهه با بازیکن پرسپولیس وارد معرکه شد و کارت قرمز هم گرفت. بعد از بازی این رفتار آقا بهزاد به‌شدت مورد سرزنش قرار گرفته، اما خیلی هم نباید به او سخت گرفت. بالاخره غلامپور عادت دارد لب خط خودش را تخلیه کند. وقتی مهاجمان استقلال گل نمی‌زنند و او نمی‌تواند روی سر و کله سرمربی تیم بپرد، این انرژی در بدنش جمع می‌شود و دردسر درست می‌کند. کاش مهاجمان استقلال بجنبند تا بهزاد کسی را کاردی نکرده است.

یک سؤال درست

این چند روز انتقادها از بد بسته شدن استقلال زیاد بوده است. فرهاد مجیدی می‌گوید 2سال است استقلال را دلال‌ها می‌بندند که این ادعا باید مورد بررسی قرار بگیرد. همه اینها درست، اما امید روانخواه هم سؤال خوبی پرسیده که جای تامل دارد. این بازیکن سابق استقلال از مجیدی سؤال کرده: «آیا آرمان رمضانی را هم دلال‌ها به استقلال آوردند؟» سؤال ظریفی است. رمضانی بعد از عملکرد ناامیدکننده در پرسپولیس جذب استقلال شد. این در حالی است که او در لیست ابتدای فصل مجیدی هم قرار داشت و اگر فرهاد می‌ماند، آرمان به جای نیم‌فصل یک فصل کامل روی اعصاب و روان استقلالی‌ها می‌رفت. حداقل در مورد این یک نفر خود مجیدی باید پاسخگو باشد و نمی‌تواند گناه را گردن دیگران بیندازد. فایده خرید رمضانی چیست آقای مربی؟

جهرمی به جهانبخش پیوست

بعد از پیروزی پرسپولیس در داربی تهران، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات یک استوری حاوی کری‌خوانی منتشر کرد. فرهاد مجیدی هم در نشست خبری از خجالت وزیر ارتباطات درآمد و حرف‌های تندی زد که لابد شنیده‌اید. بخش معرکه داستان اما جایی بود که او بعد از به زبان آوردن اسم آذری جهرمی، از نفر کنار دستی‌اش در مورد صحت این نام سؤال کرد؛ طوری که مثلا من وزیر ارتباطات را نمی‌شناسم و از نظرم آدم مهمی نیست! مجیدی قبلا چنین رفتاری را در مصاحبه معروفش با عادل فردوسی‌پور در برنامه 90، راجع‌به علیرضا جهانبخش انجام داده و مدعی شده بود جوان اول آن روزهای فوتبال ایران را نمی‌شناسد. بعد از آن شب تاریخی جهانبخش حسابی پیشرفت کرد، اگر جهرمی هم به اندازه او خوش‌شانس باشد شاید روزی رئیس‌جمهور شود!

این خبر را به اشتراک بگذارید