• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130689
+
-

آماربازی


318
با توجه به عدم‌گلزنی استقلال در داربی، این تیم حالا 318دقیقه است که در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و این آمار بسیار بدی برای تیم فرهاد مجیدی است. استقلال آخرین بار در مقابل ماشین‌سازی در روز 27اسفندماه 99موفق به گلزنی شد و گل ارسلان مطهری مقابل این تیم آخرین گل آبی‌ها در لیگ بوده است. یعنی تیم فرهاد مجیدی طی 5بازی در لیگ برتر فقط در 2بازی گل زده و در 3بازی دیگر ناکام بوده است. فقط 6تیم در فصل جاری بیشتر از 318دقیقه برای گلزنی انتظار کشیده‌اند و رکورد استقلال هفتمین رکورد بد این فصل است. حتی تیم‌های پایین جدول مانند ماشین‌سازی، نساجی، نفت مسجدسلیمان، پدیده و پیکان نیز به اندازه استقلال مجیدی از گلزنی دور نمانده‌اند.

744
 بازی‌های دفاعی و کم‌گل و بردهای مشابه یک بر صفر در لیگ‌برتر ایران همچنان ادامه دارند. از 5بازی برگزارشده در روز جمعه 4بازی با نتیجه مشابه یک بر صفر به سود میزبان‌ها به پایان رسید و تک‌بازی باقیمانده هم داشت با همین نتیجه تمام می‌شد که یک اشتباه از خط دفاعی تراکتور و یک ضربه پنالتی به داد آبادانی‌ها رسید و این بازی استثنائا یک-یک مساوی شد. این پنالتی را طالب ریکانی تبدیل به گل کرد تا نفت آبادان بالاخره بعد از 744دقیقه موفق به گلزنی شود. این بدترین رکورد یک تیم در لیگ جاری است که با اختلاف زیاد بالاتر از رکورد 561دقیقه‌ای سایپا در گل نزدن قرار می‌گیرد. رکورد نبردن آبادانی‌ها نیز همچنان برقرار است و بعد از این بازی به 11بازی بدون برد رسید.

245
 ساکت الهامی روز جمعه برای ششمین بار روی نیمکت نساجی نشست و به چهارمین پیروزی خود با این تیم دست یافت. با این پیروزی، تعداد امتیازات نساجی با الهامی از امتیازات این تیم بدون این سرمربی بیشتر شد. نساجی در 17بازی قبل از الهامی فقط 10امتیاز گرفته بود و حالا طی 6بازی با این مربی به 12امتیاز رسیده است. البته نساجی در مقابل فولاد خوش‌شانس هم بود که گل سالم شیمبا در دقیقه87با اشتباه داوری آفساید گرفته شد. با این اتفاق یک رکورد دیگر هم برای نساجی شکسته شد و این تیم با 245دقیقه بسته نگه‌داشتن دروازه به بهترین رکورد خودش در فصل جاری رسید. اساسا از زمان آمدن ساکت الهامی به قائمشهر، در بازی‌های نساجی فقط یک تیم گل می‌زند و تیم برنده کلین‌شیت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید