• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129670
+
-

آدامس؛ هم قیمت چلوکباب

سوپرمارکت
آدامس؛ هم قیمت چلوکباب


قیمت آدامس در سوپرمارکت‌ها از مرز قابل باور عبور کرده و بعضی از انواع آدامس با قیمت‌های عجیب و غریب و وحشتناکی به فروش می‌رسند. به گزارش همشهری، قیمت 70هزار تومانی بعضی از برندهای آدامس در حالی است که در برخی رستوران‌ها می‌توان با این قیمت یک پرس چلوکباب خورد. البته قیمت‌های اینچنینی شامل همه انواع آدامس‌ها نیست اما رشد قیمت نقطه مشترک بین همه انواع این محصول در چند‌ماه گذشته بوده است.
 از گران‌قیمت‌ها و وارداتی‌ها یا به‌عبارت بهتر، قاچاقی‌ها که بگذریم محصولات تولید داخل هم قیمت‌شان بیشتر شده و همگی درصدهای مختلفی از گرانی را تجربه کرده‌اند. نگاهی به قیمت انواع آدامس‌های موجود در بازار نشان می‌دهد که هر عدد آدامس یک‌هزار تومان یا بیشتر قیمت دارد، به‌عنوان مثال یک بسته 4عددی آدامس وایت نعنایی 5هزار تومان فروخته می‌شود و هر بسته آدامس موزی یا توت فرنگی اوریون 5هزار تومان قیمت دارد. همین 2‌ماه پیش بود که قیمت آدامس‌های بایودنت از 9هزار تومان به 12هزار تومان رسید و حالا تریدنت که یکی از پرطرفدارترین آدامس‌های موجود در سوپرمارکت‌هاست و سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد نیز قیمتش به 27هزار تومان رسیده است.
فایو هم که تا پارسال 20هزار تومان قیمت داشت کم کم به 25و 30هزار تومان رسید و حالا تا 45هزار تومان هم بالا رفته است. آدامس‌های خاص مثل رژیم‌ها و بدون قندها گران‌تر هم هستند ازجمله آدامس رژیمی و بدون قند آلمانی ولامینت که تا 2ماه پیش 68هزار تومان قیمت داشت و حالا 80هزار تومان. اکشن، بایودنت، دن اکسیر، فست، مینو، شونیز، وایت، ایکس فست، شیبا، شیک، شیرین عسل، بیوتی دنت، معروف‌ترین برندهای بازار آدامس هستند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید