• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129269
+
-

رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه:

تحریم‌ها دستاویز دعواهای سیاسی نشود

قضاییه
تحریم‌ها دستاویز دعواهای سیاسی نشود


 رئیس قوه قضاییه گفت: لغو تمامی تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن، مطالبه ملی است و این مطالبه ملی نباید دستاویز دعواهای سیاسی شود.
ابراهیم رئیسی در جلسه دیروز شورای‌عالی قوه قضاییه گفت: برخی کرامت را بخشش و بخشش قبل از تقاضا معنی کرده‌اند، ولی کرامت روحیه‌‎ای است که انسان در پرتو عبادت خدا پیدا می‌کند که به جز خدا نیندیشد و جز خدا نبیند که مکارم اخلاق و بخشندگی از پیامد‌های آن است.
رئیسی با بیان اینکه شهدا قبل از رسیدن به مقام شهادت به مقام کرامت رسیده ‎اند که از جان خود برای خدا گذشته‎‌اند، تصریح کرد: انسان در سایه کرامت نفس به مقامی می‌‎رسد که از مال، وقت، آبرو و جان خود برای خدا و دیگران می‎گذرد.
به گزارش میزان، رئیس قوه قضاییه کمک‎های مؤمنانه را جلوه‎ای از کرامت دانست و گفت: شرایط حساس امروز توجه ویژه به نیازمندان و مستمندان به‌ویژه کسانی که به کرونا مبتلا شده‎اند را می‌طلبد و این وظیفه همگانی ماست که به هر شکلی که می‎توانیم از زندگی آنها گره‎گشایی کنیم.
رئیسی با ابراز تأسف از حادثه غم بار در یکی از بیمارستان‌های عراق که موجب مرگ تعدادی از بیماران کرونایی این مرکز درمانی شد، با دولت و ملت این کشور و خانواده‎های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید