• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 26 فروردین 1400
کد مطلب : 128309
+
-

با مردم/ حذف دفترچه‌های تامین‌اجتماعی بدون زیرساخت انجام شد


حذف دفترچه‌های تامین‌اجتماعی در شرایطی صورت گرفته که زیرساخت آن از قبل فراهم نشده بود و همین موضوع باعث محرومیت بیمه‌شدگان از بیمه درمانی‌شان شده است. برخی مطب‌های پزشکان و کلینیک‌ها یا به شبکه سراسری وصل نیستند یا اینترنت پرسرعت ندارند. در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه آزاد می‌شویم.
خامسی از تهران

  داروخانه‌ها ریتالین ندارند
تقریبا هیچ داروخانه‌ای داروی ریتالین را که مورد استفاده بچه‌های بیش‌فعال است، ندارد و در شرایطی که همه مجبورند در چهاردیواری خانه‌ها بمانند، نرسیدن این دارو مشکلات مبتلایان به بیش‌فعالی را بیشتر می‌کند.
محمدی از تهران

  شرکت گاز نازی‌آباد 6‌ماه یک‌بار کنتورهای گاز را می‌بیند
شرکت گاز نازی‌آباد روش تازه‌ای اختراع کرده و آن اینکه 6‌ماه یک‌بار کنتورهای گاز را می‌بیند. درنتیجه حتی مصرف‌کننده کم‌مصرف هم باید جریمه رقم بالا را بپردازد و اکثرا ملزم به پرداخت دیرکرد و هزینه قطع و وصل هم می‌شویم؛ درحالی‌که خود من به‌عنوان مصرف‌کننده کم‌مصرف باید جایزه هم بگیرم.
اسفندیاری از نازی‌آباد

  ثبت‌نام در سامانه ملک فقط هزینه‌ساز است
برای امثال من که مستأجر هستند ثبت‌نام در سامانه املاک فقط خرج کردن 15تا 20هزار تومان پول است؛ زیرا ثبت‌نام در این سامانه بسیار وقت‌گیر و سخت است و مجبوریم به کافی‌نت مراجعه کنیم؛ ضمن اینکه برخی مشاغل در این سامانه ثبت نشده و امکان اضافه کردن شغل هم وجود ندارد و اگر این بخش خالی بماند، ثبت‌نام تکمیل و تأیید نمی‌شود؛ در نتیجه ضمن اینکه باید به کافی‌نت پول بپردازیم، ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌شود. حالا که اجباری برای ثبت‌نام هست حداقل مشکلات سامانه را برطرف کنند.
قلی‌زاده از مشهد

  خیابان آل‌ابراهیم کیانشهر نیازمند نصب سرعتگیر
خیابان آل‌ابراهیم واقع در کیانشهر، میدان تره‌باری دارد که شهرک‌های مختلفی مثل شاهد، کوی آزادی و جمهوری مایحتاج خود را از این محل تامین می‌کنند. متأسفانه این خیابان مثل یک اتوبان است و خودروها با سرعت زیاد مشغول تردد هستند. از مدت‌ها قبل از ناحیه 3شهرداری منطقه 15درخواست نصب سرعتگیر کرده‌ایم که متأسفانه تا به حال اقدامی صورت نگرفته است.
سلطانی از کیانشهر

  حق ایثارگران  بازنشسته پرداخت نشد
باوجود مصوبه دولت مبنی بر پرداخت حق معوقه ایثارگری آن دسته از ایثارگرانی که بازنشسته شده و از سال96 این حق را دریافت نکرده‌اند، صندوق بازنشستگی تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است. درحالی‌که مقرر شده بود از ابتدای سال99 این رقم در حقوق مشمولان لحاظ شود.
سیدعزیز از تهران

  زیرگذر کمربندی خرمدره زنجان نیمه‌کاره ماند
زیرگذر کمربندی خرمدره زنجان، از 5سال پیش نیمه‌کاره رها شده و اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته است. با توجه به پرتردد و پرخطر بودن این کمربندی، از مسئولان راه و ترابری درخواست پیگیری داریم.
لقمان مصری از خرمدره زنجان 

  چرا بانک‌ها از دادن اطلاعات خانه‌های خالی معافند
چرا بانک‌ها که دارای بالاترین تعداد خانه خالی هستند از دادن اطلاعات املاک خود معاف هستند؛ درحالی‌که قشر متوسط و ضعیف و مستأجر جامعه از هر طرف برای گرفتن مالیات تحت فشار قرار می‌گیرند.
شهودی از شاهرود 

  برخی مسئولان باید به اشتباهات خود ادغان کنند
اذعان به اشتباه توسط برخی مسئولان نه‌تنها باعث دلسری مردم از آنها نمی‌شود، بلکه جایگاه آنها را نزد مردم محکم‌تر می‌کند. چه اشکالی دارد اگر مسئولی دچار خطا و اشتباه شد به آن خطا اذعان و بابت آن عذرخواهی کند؟
نادری از تهران

  سربازان متاهل در محل زندگی خود خدمت کنند
همسر سربازم لب مرز خدمت می‌کند و هر 45روز یک‌بار چند روزی به مرخصی می‌آید؛ درحالی‌که دریافتی او 75هزار تومان است و قسط‌های وام ازدواج ما یک‌میلیون و 300هزار تومان. حداقل اگر در شهر خودمان خدمت کند، می‌تواند بعدازظهرها درآمد نصف و نیمه‌ای داشته باشد که اقساطمان را بدهد و چرخ زندگی‌مان هر چند به سختی اما بچرخد. لطفا به گوش مسئولان برسانید.
پیوندی از رشت

   ناچیز بودن خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان
بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی فقط می‌توانند از بیمه تکمیلی آتیه‌سازان استفاده کنند که وابسته به این سازمان است. این بیمه تکمیلی فقط هزینه جراحی و بستری را پوشش می‌دهد و در موارد پاراکلینیکی کارایی چندانی ندارد. مواردی مانند ویزیت دکتر، دریافت مبلغ داروی پرداخت شده، آزمایشگاه، رادیولوژی،  سونوگرافی، هزینه‌های دندانپزشکی، وسایل کمک‌توانبخشی، ارتوپدی، هزینه عینک و خیلی چیزهای دیگر تحت پوشش این بیمه نیست که این نقص بسیاری بزرگی است.
یحیوی از تهران 

  همه مردم و مسئولان باید از ستاد ملی مقابله با کرونا اطاعت کنند
در شرایطی که کرونا مشکل شماره یک کشورمان است، بدیهی است که همه مسئولان و مردم باید از دستورات ستاد ملی کرونا اطاعت کنند که اگر می‌کردند اکنون به چنین روزهای سیاهی نرسیده بودیم.
اصغری از بابل
 

این خبر را به اشتراک بگذارید