• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 26 فروردین 1400
کد مطلب : 128307
+
-

تصادف تریلی با پل عابر پیاده

تصادف تریلی با پل عابر پیاده


برخورد تریلی با پل عابر پیاده در شهرستان بهارستان حادثه وحشتناکی را رقم زد و موجب مصدومیت دست‌کم 3نفر و وارد آمدن خسارت به چند خودرو شد.
به گزارش همشهری، این حادثه ظهر دیروز در یکی از خیابان‌های شهر گلستان در شهرستان بهارستان واقع در جنوب غربی تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک دستگاه تریلی جک دار در حال عبور از خیابان بود که هنگام عبور از زیر پل عابر پیاده ناگهان جک آن باز شد و بخش بار کامیون با پل عابر پیاده برخورد کرد و باعث سقوط عرشه آن شد. شدت این حادثه به حدی بود که عرشه پل روی چند خودرو سقوط کرد و علاوه بر مصدومیت چند نفر، باعث مسدود شدن خیابان شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که گروه‌های امدادی خود را به محل حادثه رساندند. 
محمد سلگی، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر گلستان در این خصوص گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که تریلی جک‌دار در حال عبور از زیر پل عابر پیاده بود که به‌دلیل بازشدن ناگهانی جک با پل عابر برخورد کرد و باعث وحشت شهروندان شد. او در ادامه گفت: بر اثر این برخورد یک سمت از پل سقوط کرد و 3عابر در حال عبور از پل مصدوم و به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بهارستان منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی گلستان ادامه داد: به‌دنبال انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان، ایمن‌سازی‌ محل حادثه آغاز شد و باید باقیمانده عرشه پل هوایی به‌دلیل از دست دادن استحکام و لرزش‌های مداوم برداشته شود تا شاهد حوادث ناگوار و سقوط آن نباشیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید