• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 23 فروردین 1400
کد مطلب : 127952
+
-

اعتراض به اعتراض

برخی از این اتریشی‌ها، درست مثل بچه‌های آب‌زیرکاه  عینکی و چاپلوس کلاس‌‌های مدارس ابتدایی هستند که برخلاف ادب و عصاقورت‌دادنشان هر چه آتش است از گور همان ها بلند می‌شود. طوری می‌چسبند به ناظم و مدیر مدرسه که آنها نیمی از وظایف خود و حتی دیده شده، شلنگ تنبیه دانش‌آموز‌های خاطی را هم به‌دست این به ظاهر مودب‌ها می‌سپارند.
برای نمونه در نیمه اول قرن گذشته فقط کافی بود تا ولیعهد امپراتوری‌شان به‌دست یک جوان ملی‌گرای 18ساله صرب ترور شود تا به این بهانه مدیر و ناظم‌ و اولیا و مربیان جهان را به جان دنیا بیندازند و آتش جنگ جهانی اول شعله‌ور شود. 
به‌دنبال آن فقط یک چند میلیون ناقابل آدم کشته شد تا بچه مودب کلاس خیالش آسوده شود که همه‌‌چیز تحت کنترل است.
یک قرن گذشته اما در چند‌ماه گذشته هم دولت‌ اتریش، مفت و مسلم تست کرونای بی‌صف مهمان‌شان کرده، کلی حقوق و مزایای بیکاری کرونایی به حساب‌شان واریز کرده، واکسن هم که وظیفه‌اش است تهیه کرده؛ اما حالا خبر رسیده در وین پایتخت اتریش کرور کرور جمعیت با یک حالت اعتراض‌طور و عصبانی ریخته‌اند در خیابان و به محدودیت‌های مقابله با کرونا اعتراض می‌کنند. 
برخی هم در فضای مجازی و توییتر به این اعتراض ناحق، خیلی بحق اعتراض دارند. آنها که به اعتراض، اعتراض دارند خلاصه حرف‌شان این است که گرسنگی و بی‌واکسنی نکشیدی، اعتراض یادت بره! 

این خبر را به اشتراک بگذارید