• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 19 فروردین 1400
کد مطلب : 127583
+
-

یک مسابقه‌ی اینستاگرامی

تهران؛ لطفا بخند!

تهران؛ لطفا بخند!

از تهران عکس بگیریم، هشتگ‌های گوناگون بزنیم، در اینستاگرام بگذاریم یا پستمان را دایرکت کنیم و در مسابقه‌ی «تهران با تو» شرکت کنیم!
پویش «تهران با تو» بخشی از ویژه‌برنامه‌ی فصل دل‌تکانی است که با شعار «لبخند 1400» از ابتدای فروردین آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه دارد و همه‌ی گروه‌های سنی از جمله نوجوانان امکان شرکت در این پویش را دارند.

بخش‌های مسابقه
به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران این پویش با هدف معرفی مکان‌های گردشگری شهر تهران و ترغیب شهروندان به بازدید از این مکان‌ها برگزار می‌شود و از دو بخش تشکیل شده است. در بخش اول، علاقه‌مندان با انتخاب مکان (ترجیحاً نزدیک‌ترین نقطه به محل سکونت برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تردد کم‌تر در سطح شهر) و ثبت عکس موضوعی از زاویه‌ی دید دوربین عکاسی و یا تلفن‌همراه به نحوی که سوژه‌ی مدنظر یعنی معرفی مکان گردشگری شهر و تصویر فرد با لبخند و ماسک (طرح لبخند باید روی ماسک کشیده شود) در کنار ساختمان و یا مکان و بناهای گردشگری در قاب عکس نمایان باشد، امکان شرکت در این پویش و مسابقه را خواهند داشت. 
در بخش دوم، شرکت‌کنندگان عکس ثبت شده را در صفحه‌ی شخصی خود به شکل پست، همراه با کپشن اعلام شرکت در پویش تهران با تو و معرفی کوتاه مکان گردشگری و با درج هشتگ‌های #تهران_با_تو، #لبخند1400، #گردشگری، #عکاسی، #ماسک_فراموش_نشود، #به_سوی_آسمان، #تهران_شهری_برای_همه، #فرهنگ_سرای_فردوس و #سازمان_فرهنگی_هنری_شهرداری_تهران بارگزاری کنند.
چنان‌چه صفحه‌ی افراد، خصوصی(Private) است و قابلیت دیدن صفحه برای عموم وجود ندارد، می‌توانند عکس درج شده در اینستاگرام خود را از طریق دایرکت برای صفحه‌ی رسمی پویش ارسال نمایند. نام درج شده در صفحه‌ی اینستاگرام به‌عنوان صاحب اثر شناخته خواهد شد و هر‌شرکت‌کننده با درج و نشر یک عکس، امکان شرکت در این پویش را خواهد داشت.

  شیوه‌ی انتخاب عکس‌ها
در پایان، اثر منتشر شده در فضای مجازی، توسط گروه کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و 10 اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد. کیفیت و قابلیت هنری عکس ثبت شده و هم‌چنین تعداد بازتاب و لایک از پست منتشرشده ملاک ارزیابی آثار منتشرشده خواهد بود و به نفر اول 100 میلیون ریال، نفر دوم 50 میلیون ریال، نفر سوم 30 میلیون ریال و نفر چهارم تا دهم هرکدام مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد. 
این مسابقه از سوی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران و با دبیری مدیریت فرهنگی‌هنری منطقه‌ی پنج و به همت فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحه‌ی اختصاصی این پویش در اینستاگرام به نشانی @tehran_ba_to مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید