• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 18 فروردین 1400
کد مطلب : 127527
+
-

دریچه/ ابن‌سینا به چه کارمان می‌آید؟

هفتمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره بوعلی سینا، امروز، چهارشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی سید نصرالله موسویان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، باعنوان «ابن سینا به چه کارمان می‌آید؟» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این درس گفتار را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، تلگرام این مرکز به نشانی bookcitycc و صفحه این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

  برپایی همایش مجازی عطار نیشابوری
همایش علمی– فرهنگی دوسالانه  شیخ فریدالدین عطار نیشابوری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو، ایران با مشارکت این کمیسیون و به همت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، شهرداری و مؤسسه آموزش عالی سبحان نیشابور همایش علمی– فرهنگی (مجازی) دوسالانه شیخ فریدالدین عطار نیشابوری ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در بستر فضای مجازی: (ttps://www.skyroom.online/ch/sobhan۹۶۳۸۵۲/sayehdarkhorshi) برگزار خواهد شد.

  افزایش فروش کتاب‌های الکترونیک در 2021
در ابتدای سال 2021تنها در‌ماه ژانویه میزان فروش کتاب‌های الکترونیک  21درصد نسبت به دوره مشابه در سال 2020افزایش داشته که این امر در تاریخ فروش این کتاب‌ها بی‌سابقه بوده است. به گزارش بوک‌ریدر، فروش کتاب الکترونیک آمریکا در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل‌تر چنان افزایش داشته است که بسیاری از سایت‌های فروش این کتاب‌ها بازار این نوع کتاب‌ها را به کیک داغ تشبیه کرده‌اند که مدت کمی پس  از تولید ، به فروش رفته‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید