• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 17 فروردین 1400
کد مطلب : 127448
+
-

با مردم / وزارت نفت مطالبات استان را بدهد خوزستان، گلستان می‌شود


به‌گفته استاندار خوزستان هم‌اکنون 700روستا از 4000روستای خوزستان آب بهداشتی ندارند. این تنها یکی از ده‌ها مشکل استان بوده و به ‌نظر بنده مقصر وزارت نفت است که به مسئولیت ها وتعهدات خود در مقابل استان نفت خیز خوزستان عمل نکرده و مطالبات استان را نمی‌دهد که اگر بدهد استان خوزستان آباد و گلستان خواهد شد.
حیدری از اهواز

   چه‌کسی پاسخگوی سوء تغذیه مردم است
بنده و امثال بنده که تعدادمان هم کم نیست، حدود 2ماه است که دیگر نمی‌توانیم مرغ بخریم. چندین بار مرغ با قیمت دولتی توزیع کردند و ما نفهمیدیم کی آمد و کی تمام شد. بماند که یک سال است نتوانسته‌ایم حتی 2 وعده سیر گوشت بخوریم. چه‌کسی پاسخگوی امثال من است که بی‌شک سوء تغذیه خواهیم گرفت؟
روانپور از تهران 

  ‌هیولای گرانی در حال زبانه کشیدن است
درحالی‌که 2سال است درگیر غول شکست ناپذیر کرونا هستیم و ده‌ها هزینه اضافی بر خانوارها تحمیل شده، هیولای گرانی بعد از  تعطیلات نوروزی در حال زبانه کشیدن است. کافی است اراده‌ای باشد تا جلوی این وضع را بگیرد و اجازه ندهد اندک افزایش حقوق کارگران و کارمندان بی‌اثر و بر باد شود.
هدایتی از آبیک 

   رسیدگی به وضع معیشتی، از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد
هرچه میزان رسیدگی به معیشت و امور کار و زندگی مردم خصوصا افراد و خانوارهای ضعیف و مستأصل توسط مسئولین دلسوز بیشتر باشد به همان اندازه از میزان آسیب‌های اجتماعی، جرایم، بزهکاری‌ها و... کم خواهد شد. ارتقاء روحیات دینی و مذهبی به شرطی اهمیت بی‌پایان دارد که قبل از آن اوضاع اقتصادی رضایت بخش باشد.
رسولی از تهران 

   همکاری با چین می‌تواند به نفع ایران باشد
از آنجا که چین شریک تجاری اکثر کشورهای جهان است، همکاری بیشتر با چین به‌خصوص اگر برجام احیا شود می‌تواند به نفع ایران  باشد. در همین راستا خوب است  مسئولان در این زمینه اطلاع‌رسانی  بیشتری کنند تا ابهامات برطرف  شود و شایعات پایان یابد.
محمدرضا از یزد

   افزایش قیمت بلیت قطار و  هواپیما تا کجا ادامه دارد؟
علت افزایش بهای بلیت هواپیما و قطار تورم جاری در کشور است، اما  این افزایش قیمت تا کجا ادامه دار  خواهد شد و چه زمانی مسئولان  جلوی آن را خواهند گرفت؟
خامسی از تهران
 
   قوه قضاییه نامه‌هایی را که شخصا تحویل داده‌ایم پاسخ دهد
هنگام حضور رئیس قوه قضاییه به شهر پاوه 2‌ ‌نامه تحویل تیم همراه ایشان داده شد. هنوز در این زمینه هیچ ترتیب‌ اثری داده نشده است. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
ناصر بهرامی از پاوه

   اعطای تسهیلات به فرهنگیان را در بوق و کرنا نکنند
روز 6فروردین‌ماه جاری در تمام بخش‌های خبری، خبر اعطای تسهیلات به فرهنگیان منتشر شد. چرا چنین اخباری را در بوق و کرنا می‌کنند، آیا کارمندان صدا و سیما، بانک‌ها، تامین اجتماعی، وزارت بهداشت، دادگستری و غیره تا به حال وام دریافت نکرده اند؟ چرا طوری وانمود می‌کنند که وضع مزایای فرهنگیان خیلی عالی است؟
فرهنگی بازنشسته از تهران 

   واحد پولی کشور زودتر ساماندهی شود
ساماندهی واحد پولی کشور می‌تواند به ارتقای ارزش پول ملی کشور کمک کند. هم‌اکنون به سادگی از 100میلیون تومان به‌عنوان 100تومان یاد می‌شود که این نشان دهنده پایین بودن جایگاه پولی کشور است. اکنون که تورم بالاست و مسئولان هم مقدمات حذف صفر را فراهم کرده‌اند، جا دارد هر چه سریع‌تر سامانی به واحد پولی کشور بدهند تا تومان به جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر شود.
سیدعلی حریری کاشانی

  کارمندان دادگستری زیر خط فقر هستند
به‌عنوان کارمند اداری دادگستری باید بگویم در این اوضاع بد اقتصادی به‌عنوان کارمند این دستگاه هیچ‌گونه عدالتی در حقوق و مزایای خود و سایر همکاران اداری ام نمی‌بینم. هرجا سخن از معیشت و ارتقاء می‌شود فقط قضات محترم فصل الخطاب قرار  می‌گیرند؛ درحالی‌که با اعمال ۲۵  درصد افزایش سالانه باز هم حقوق کارمندان دستگاه قضا زیر5 میلیون تومان است و در نتیجه زیرخط فقر هستیم! در ارگا ن‌های زیرمجموعه قوه قضاییه نیز تنها ارگانی که کمترین پرداختی‌ها را دارد دادگستری است. ضمن در میان گذاشتن وضعیت بد معیشتی مان با نهادهای مسئول، از مجلس محترم و ریاست معزز قوه خواهان احقاق حق و حقوق کارمندان مظلوم هستیم.
مهدی‌زاده از تهران 

   سرابی به نام باشگاه فیروزه‌ای 
شرکت مخابرات ایران مدت‌هاست  که برای مشترکین خو‌ش حساب خود طرحی به نام (باشگاه فیروزه ای) راه‌اندازی کرده است که هیچ‌چیز آن معلوم و شفاف نیست و هیچ توضیحی ‌درباره آن نمی دهند. اینکه چرا امتیازات داده شده پس از مدتی بدون اطلاع‌رسانی قبلی، همه می سوزند و اینکه جایزه‌ها به چه کسانی می‌رسد و اصلا جایزه‌ای در کار است یا خیر؟
بهاروند از خرم‌آباد  

این خبر را به اشتراک بگذارید