• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 17 فروردین 1400
کد مطلب : 127420
+
-

صدر از مسیر کندرو

سپاهان که گل زدن را خوب بلد بود حالا گل نخوردن را هم یاد گرفته است تیم محرم با ثبت چهارمین کلین‌شیت طی 5بازی اخیر و یک برد ناپلئونی به خواسته اش رسید

صدر از مسیر کندرو

بازی سپاهان و سایپا در تهران، دقیقا مانند بازی رفت دو تیم آغاز شد. درهفته چهارم لیگ در اصفهان هم سپاهان در همان 5دقیقه ابتدایی به گل رسید و میخ اول بازی را در همان دقایق اول کوبید. در اصفهان در حالی که بازی در دقیقه چهارم تحت‌تاثیر آتش‌بازی اصفهانی‌ها و جشن‌تولد عجیب محرم نویدکیا قرار گرفته بود، سجاد شهباززاده گل سپاهان را زد تا همه به احتمال یک برد پرگل فکر کنند. دیروز در اکباتان هم هنوز بازی به دقیقه سوم نرسیده بود که عزت پورقاز روی کرنر ارسالی حاج‌صفی دروازه سایپا را باز کرد. این بار هم خیلی‌ها احتمال یک برد پرگل را برای سپاهانی‌ها در ذهن مرور کردند  به‌خصوص که تیم نویدکیا در دور برگشت از فرم بهتری برخوردار بوده و قدرتمندتر از دور رفت ظاهر شده است. اما دیروز هم مثل بازی رفت، سپاهان گل دیگری نزد و هر چه از زمان بازی گذشت توپ و میدان را در اختیار حریف نارنجی‌پوش خود قرار داد. تنها تفاوت این بازی با مسابقه رفت دو تیم این بود که در اصفهان حملات سایپا بالاخره در 5دقیقه پایانی به نتیجه رسید اما این بار پیام نیازمند با یک سوپرواکنش مانع گلزنی نارنجی‌ها در دقایق آخر شد و 3امتیاز را برای سپاهان حفظ کرد. سپاهان بعد از 5برد متوالی و زدن 14گل طی این 5بازی به مصاف سایپا آمده بود و تصور می‌شد نمایش بهتری مقابل سایپای قعرنشین داشته باشد. اما به نظر می‌رسید توقف سرخابی‌ها در این هفته، علاوه بر اینکه فرصت فاصله گرفتن از آنها را در اختیار سپاهان می‌گذاشت، استرس خاصی هم به این تیم تزریق کرده بود. دیروز هر چه از زمان بازی گذشت، اضطراب سپاهانی‌ها برای حفظ نتیجه مشهودتر شد و کادر فنی اصفهانی‌ها که از هر 5تعویض خودش برای حفظ نتیجه استفاده کرد لحظات پراسترسی را در دقایق پایانی گذراند. دقایقی که سایپا با وجود کم‌رمق بودن در خط حمله به سایر تیم‌ها نشان داد صدرنشین جدید لیگ، هنوز آن‌قدرها شکست‌ناپذیر و دست‌نیافتنی نیست.
  منشا نبود، شاکری هت‌تریک کرد
دیروز همزمان با مسابقه حساس سپاهان و سایپا، در شهر سیرجان هم گل‌گهر میزبان ماشین‌سازی قعرنشین بود. شاگردان قلعه‌نویی که به‌خاطر نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و همچنین بازی‌های عقب‌افتاده نسبت به سایر تیم‌ها به رتبه‌های پایین جدول سقوط کرده بودند با هت‌تریک یونس شاکری به اولین بردشان در نیم‌فصل دوم رسیدند و تا رتبه هفتم صعود کردند. گل‌گهر یک بازی عقب‌افتاده با فولاد دارد که در صورت بردن این تیم می‌تواند حتی به رتبه چهارم جدول هم برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :