• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 17 فروردین 1400
کد مطلب : 127402
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kRPqN
+
-

ستاره 37ساله سینما در انتخابی تیم ملی تنیس

امیر جدیدی که سابقه بازی در جام حذفی تنیس را هم دارد، هفته آینده در مسابقات انتخابی تیم ملی به میدان می‌رود

ستاره 37ساله سینما در انتخابی تیم ملی تنیس

امیر جدیدی، ستاره سینمای ایران، قرار است در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس دست به راکت شود. فدراسیون تنیس از 51تنیسور برای حضور در مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت کرده است که نام امیر جدیدی هم در میان آنها دیده می‌شود. این نفرات قرار است 21فروردین در مسابقات انتخابی تیم ملی به میدان بروند. جدیدی پیش از ورود به دنیای سینما، مربی تنیس بوده است. او چندبار توضیح داده است که واسطه حضورش در سینما هومن سیدی بوده. سیدی شاگرد جدیدی در تنیس بوده است.
اکبر طاهری که اخیرا به‌عنوان سرمربی تیم ملی تنیس انتخاب شده، می‌گوید: «جدیدی قبل از اینکه بازیگر شود، تنیس بازی می‌کرد و در مسابقات مختلف هم حضور داشت. وقتی او در مسابقات حضور داشته باشد حال و هوای بهتری به رقابت‌ها می‌دهد. جدیدی در مسابقات مختلف شرکت کرده است و من هم با او صحبت کردم اما آسیب دیدگی در دستش دارد که باید با پزشکش مشورت کند.»
فرزین ضیا آذری، دبیر فدراسیون تنیس هم در گفت‌وگو با همشهری تأیید می‌کند که یکی از دلایل دعوت امیر جدیدی به مسابقات انتخابی تیم‌ملی، ستاره بودن این ورزشکار 37ساله است: «ایشان از هنرمندان خوب کشور هستند و دعوتشان باعث شده از تنیس بیشتر صحبت شود و رسانه‌ها پیگیر مسابقات انتخابی تیم ملی باشند.» 
 داستان وقتی جالب می‌شود که بدانید امیر جدیدی در حال ساخت یک مستند درباره ورزش تنیس است. دبیر فدراسیون تنیس می‌گوید:«آقای جدیدی مشغول ساخت یک مستند از ورزش تنیس هستند و تیم سازنده در روز مسابقه هم حضور خواهند داشت. ایشان تنیسور هستند و سابقه بازی در جام حذفی را هم دارند، اینطور نیست که با ورزش تنیس بیگانه باشند و به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده باشند.
 در مسابقات انتخابی تیم ملی از تمام پتانسیل‌مان استفاده کردیم و آقای جدیدی هم جزو خانواده تنیس هستند که مدت‌هاست با فدراسیون در ارتباطند.» 
دبیر فدراسیون تنیس در پاسخ به انتقادی درباره عدم‌دعوت از نداف و خالدان در مسابقه انتخابی تیم ملی می‌گوید: «در جلسه کمیته فنی هم که داشتیم از اول قرار نبود از آقای نداف و خالدان دعوت شود. قرار است تنیسورهایی که دارای رنکینگ خوبی هستند بدون حضور در مسابقه انتخابی به اردوی تیم ملی اضافه شوند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید