• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 16 فروردین 1400
کد مطلب : 127282
+
-

نقل قول


رونالد کومان،  سرمربی بارسلونا: تمدید قرارداد مسی؟ موضوع بسیار مهمی است. ما سعی می‌کنیم بهترین تلاشمان را انجام دهیم تا لئو برای سال‌های بسیاری در بارسلونا بماند. اما در این لحظه، ما به سال بعد فکر نمی‌کنیم، بلکه به بازی‌های پیش‌رو فکر می‌کنیم. این را هم بگویم من قرار نیست در مورد بازیکنانی که بازیکن ما نیستند، صحبت کنم. من نمی‌دانم که آیا امکان پیوستن هالند یا نیمار به بارسا وجود دارد یا خیر.

ژرمی متئو،  مدافع سابق بارسلونا: نمی‌خواستم به بارسلونا بروم. وقتی بارسلونا مرا خواست، من کاپیتان والنسیا بودم و از زندگی در آنجا لذت می‌بردم. از خودم پرسیدم قرار است نیمکت بارسلونا را برق بیندازم؟ با این حال وقتی پیشنهاد بارسلونا به من رسید، آن را به مدیر ورزشی والنسیا نشان دادم و گفتم اگر این اندازه به من می‌دهید، من می‌مانم. او هم گفت مشکلی وجود ندارد. رئیس باشگاه اما صحبت مدیر ورزشی را رد کرد و نمی‌توانستم باور کنم. بنابراین به آنها گفتم به بارسلونا می‌روم چون فهمیدم در والنسیا روی من حساب نمی‌کنند.

یولین ناگلزمن،  سرمربی لایپزیش: اگر سایر مسابقات فصل مطابق انتظار پیش برود و اتفاق خاصی نیفتد، بایرن قهرمان خواهد شد. هدف ما هم این است که در رده دوم جدول بایستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :