• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 16 فروردین 1400
کد مطلب : 127259
+
-

نکته بازی/3-3 مساوی اعلام کنید


خدا را شکر هر مسابقه فوتبال در ایران از 3روز قبل از بازی شروع می‌شود و تا 3روز بعد از سوت پایان داور ادامه می‌یابد. یعنی اینجا ما جذابیت‌هایی داریم که مردمان هیچ کجای جهان ندارند. مثلا در پایان بازی پرسپولیس و  شهرخودرو، مسئولان هر دو تیم از هم شکایت کرده‌اند و خواهان شکست 3بر صفر تیم رقیب شده‌اند. مشهدی‌ها روی بازی کردن عیسی آل‌کثیر بحث دارند و پرسپولیسی‌ها هم به یکی از بازیکنان جدید  شهرخودرو ایراد گرفته‌اند. هر دو طرف هم از قبل برای طرح فوری شکایت آماده شده بودند. حالا باید ببینیم این بازی یک- یک می‌ماند یا 3بر صفر می‌شود. اصلا پیشنهاد ما این است که مسابقه را 3 بر 3 مساوی اعلام کنند تا دل هیچ‌کدام از زرنگ‌ها نشکند.

اولین رهگذر سرمربی تیم است
ماشین‌سازی تبریز امروز در حالی برابر گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد که دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب معلوم نیست هدایت این تیم برعهده چه‌کسی خواهد بود. به‌طور کلی ماشین‌سازی عجیب‌ترین تیم لیگ است؛ تیمی که نه مالک و مدیر یا حتی حضورش در مسابقات معلوم است و نه سرمربی‌اش. داستان نیمکت ماشین که اصلا یک‌سریال 90شبی است. تا اینجای فصل به‌ترتیب وحید بیاتلو، سعید اخباری، مهدی پاشازاده و باز هم سعید اخباری روی نیمکت این تیم نشسته‌اند. برای بازی امروز هم ابتدا اسم مجتبی خورشیدی به‌عنوان سرمربی اعلام شد، اما بعد پشیمان شدند. گویا قرار است نخستین رهگذر در سیرجان هدایت ماشین‌سازی را برابر گل‌گهر برعهده بگیرد. داریم به روزی می‌رسیم که هر نیمه از مسابقات ماشین‌سازی یک سرمربی داشته باشد!

همین غلامی را دعوت کردی؟
صد البته مربیگری یک امر سلیقه‌ای است و سرمربی تیم ملی هر کسی را صلاح بداند می‌تواند دعوت کند. غرولند و انتقاد هم همیشه هست، اما بعضی انتخاب‌ها انصافا خیلی بامزه هستند. مثلا حضور عارف غلامی در لیست اخیر تیم ملی برای بازی با سوریه از همین دست بود. حالا درست است که اسم این بنده‌خدا به‌خاطر کرونا خط خورد، اما هنوز باورمان نمی‌شود بازیکنی که در تیم خودش پشت خط مرادمند و سیاوش یزدانی می‌ماند، به گرمکن تیم ملی می‌رسد. غلامی امسال خیلی از مواقع در استقلال نیمکت‌نشین بوده؛ ازجمله در همین بازی با پیکان که اسمش در فهرست قرار داشت. با این اوصاف معلوم نیست چه در مغز اسکوچیچ می‌گذرد که این بازیکن را دعوت می‌کند. شاید هم او واقعا «کاناوارو» است و ما نمی‌دانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید