• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 14 فروردین 1400
کد مطلب : 127079
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2kEmW
+
-

با مردم/ محدودیت‌ها باید از اول فروردین اعمال می‌شد

اگر همین محدودیت‌هایی که اکنون اعمال شده یا قرار است اعمال شود از اول تعطیلات اعمال می‌شد اصلا به موج چهارم کرونا نمی‌رسیدیم و این همه تلفات جانی و مالی عاید کشور و مردم نمی‌شد. واقعا این سؤال جدی را مسئولان پاسخ بدهند و در مورد موانع و محدودیت‌ها اطلاع‌رسانی کنند.
زیبنده از بندرعباس

  چرا رسانه‌ها 15روز تعطیل می‌شوند
اینکه همه رسانه‌ها یکباره 15روز تعطیل می‌شوند باعث می‌شود مردم منابع موثق خبری خود را از دست بدهند که این موضوع به‌هیچ وجه در عصر کنونی قابل‌قبول نیست و توقع می‌رود فکری کنند که اقلا بعد از تعطیلات 4روز اول فروردین رسانه‌ها با نصف ظرفیت خود فعال باشند.
الهی از تهران 

  تلفن‌های ستاد حقوق بشر اسلامی پاسخگو نیست
مدتی است هیچ‌یک از تلفن‌های ستاد حقوق بشر اسلامی پاسخگو نیست. از مسئولان تقاضا داریم با توجه به اهمیت پاسخگویی به سؤالات مردمی از سوی این ستاد مشکل یادشده برطرف شود.
سیدطالب مستجابی از سراب آذربایجان شرقی

  علت نایاب‌بودن و کم بودن مرغ در بازار چیست
چند گانگی قیمت مرغ باعث سردرگمی مردم شده است. درحالی‌که مرغ به سادگی از سنندج به شهرهای دیگر قاچاق می‌شود، شهر سنندج دچار کمبود مرغ است و شاهد تشکیل صف‌های خریدطولانی برای خرید مرغ هستیم.
فواد کاسبی از سنندج

   کاندیدای جدیدی وارد کارزارهای انتخاباتی شود
توقع مردم این است که کاندیدای جدیدی وارد کارزارهای انتخاباتی شود زیرا چهره‌های جدید ممکن است با خلاقیت و روش‌های جدید بتوانند سامانی به اوضاع بدهند و قطعا از مشاوره بزرگان و پیشینیان هم استفاده کنند.
پازوکی از تهران 

  در نانوایی‌های پورسینا پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود
در نانوایی‌های منطقه پورسینای یک در شهر ری هیچ پروتکل بهداشتی از سوی نانوایی‌ها رعایت نمی‌شود. نانواهای اینجا نه ماسک دارند نه دستکش و نه در گرفتن پول از مشتری‌ها رعایت موارد کرونایی را می‌کنند.
زینب از شهر ری 

   بسته‌بودن مرز بازرگان صدها راننده را سرگردان کرده است
 عده زیادی از رانند‌گان در مرز بازرگان گرفتار شده‌اند و اجازه ورود به ترکیه ندارند. از سویی با هزینه‌ای که متحمل شده‌اند برگشتن آنها به مقصد، صرفه اقتصادی ندارد. در نتیجه صدها راننده روزهاست در مرز بازرگان سرگردان شده‌اند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
عزیزی از مرز بازرگان 

  ایستگاه تاکسی در پارک گلابدره ایجاد شود
هم‌اکنون تاکسی‌های خطی از میدان تجریش تا انتهای اسداللهی و باغ شاطر دایر هستند. این تاکسی‌ها اغلب مسافران خود را تا پارک گلابدره و سورتمه می‌آورند. از مسئولان تقاضا داریم یک ایستگاه در پارک گلابدره یا همان سورتمه دایر کنند تا تاکسی‌ها مستقر شوند و اینگونه ساماندهی بهتری داشته باشند. در این منطقه هم زمین مناسب وجود دارد که معارض ندارد و هم این موضوع خواسته مردم منطقه است.
 ناظمی از باغ شاطر تهران 

  داروخانه‌ها بگویند چه دارویی دارند
داروخانه‌ها اغلب داروها را ندارند و به چند برابر قیمت می‌دهند درحالی‌که مسئولان مدام اعلام می‌کنند همه داروهای مورد نیاز بازار تامین شده است.
منصوری از کرمانشاه

  مدیران بنیاد شهید تهران وقت ملاقات حضوری نمی‌دهند
مدیران بنیاد شهید تهران وقت ملاقات حضوری ملاقات نمی‌دهند و مراجعان مدام در کوچه پس‌کوچه‌های بوروکراسی وقت از دست می‌دهند، بدون اینکه مشکلشان حتی شنیده شود.
محمد ساعی فر از تهران

  قیمت حبوبات از کنترل خارج شده است
مرغ و گوشت که از سبد خانواده‌های بسیاری از یک سال قبل حذف شده بود. در ماه‌های اخیر هم قیمت حبوبات سر به فلک زده است و واقعا نمی‌دانیم چه باید بکنیم. سازمان صمت فکری برای کنترل قیمت حبوبات کند.
غیاثی از کرمان

   به‌جای بدهی‌ها از کره و هندوستان کاغذ وارد کنند
ایران می‌تواند به جای پول‌های بلوکه شده‌اش در کره و هند از آنها کاغذ وارد کند، چون این دوکشور کاغذ فراوان دارند و از این طریق می‌توان به بازار نابسامان کاغذ در چند سال اخیر سامان داد. کافی است یکی دو محموله کاغذ وارد بازار شود تا این بازار به آرامش نسبی دست یابد.
ذاکری از تهران 

  نرده‌های پل عابر پیاده زیر پل حصارک به سرقت رفته است
نرده‌های پل عابر پیاده زیر پل حصارک از یک‌ماه قبل به سرقت رفته است و جان رهگذرانی که چاره‌ای جز عبور از روی این پل ندارند به خطر افتاده است. از شهرداری کرج و نیز شهرداری کمالشهر پیگیری کرده‌ایم ولی تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم درحالی‌که روزانه عده زیادی از رهگذران چاره‌ای جز عبور از روی این پل ندارند.
پیردلخوش از کرج

  گرانی قیمت میوه با کدام وعده سازگار است
در حالی که مسئولان قبل از عید اعلام کردند که گرانی میوه در کار نیست و قیمت‌ها کنترل شده خواهد بود خبری از این موضوع نبود و هر میوه‌فروشی قیمت خودش را دارد، بدون اینکه نگرانی از بابت قیمت اعلام شده داشته باشد.
رسولی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید