• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 19 اسفند 1399
کد مطلب : 126337
+
-

آمار بازی/ متریکا

8.5
براساس نمرات متریکا، سپاهان با کسب بالاترین نمره فنی به‌عنوان بهترین تیم هفته هفدهم لیگ برتر انتخاب شد. سپاهان برای زدن 6گل در خانه آلومینیوم و ثبت مقتدرانه‌ترین برد فصل، 16مرتبه با شوت دروازه حریفش را تهدید کرده بود. شاگردان نویدکیا تنها تیم هفته بودند که تعداد شوت در چارچوب آنها دورقمی شده بود. بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل و بالاترین امید گل هم مطابق انتظار متعلق به تیم سپاهان بود. سپاهان که مالکیت توپ بالاتری هم داشت، نمره8.5را از متریکا دریافت کرد. بعد از سپاهان، دومین تیم برتر هفته تراکتور بود که در مصاف با نساجی 2بر یک پیروز شد و نمره7.3را از متریکا دریافت کرد. استقلال و شهرخودرو نیز با نمره7.2مشترکا سوم شدند.

7.33
سپاهان با وجود برتری 6گله در زمین آلومینیوم نتوانست صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد و برای این کار یک گل کم آورد. اما در جدول نمرات متریکا که براساس عملکرد فنی تیم‌ها اعطا می‌شود، زردپوشان توانستند با امتیاز عالی این هفته میانگین امتیازات خود را از پرسپولیس بیشتر کنند و در جدول از سرخپوشان سبقت بگیرند. تا قبل از هفته هفدهم پرسپولیس بالاترین میانگین نمرات را داشت اما در این هفته، نمایش فنی پرسپولیس نمره6.7گرفت و نمایش سپاهان نمره عالی 8.5را دریافت کرد. به این ترتیب میانگین نمرات زردپوشان تا 7.33بالا رفت و میانگین نمرات قرمزها تا 7.29پایین کشیده شد. استقلال هم میانگین نمراتش را کمی بالا کشید و با 7.15در رتبه سوم ایستاد.

9.05
در 3بازی از 8بازی هفته هفدهم، عنوان بهترین بازیکن میدان به دروازه‌بان‌ها رسید. در تساوی پرسپولیس و نفت آبادان حامد لک با نمره7.68بهترین بازیکن زمین بود. در تساوی مس رفسنجان و گل‌گهر نیز عنوان بهترین بازیکن به داوود نوشی صوفیانی رسید که در مقابل حملات گل‌گهر به خوبی از دروازه مس محافظت کرد. سومین دروازه‌بان هم محمدرضا اخباری بود که با وجود دریافت یک گل مقابل نساجی، نمره8.30را از متریکا گرفت و بهترین دروازه‌بان هفته هم لقب گرفت. در جمع برترین‌های هفته 3مدافع راست هم حضور دارند. احمد موسوی (استقلال) با نمره7.81، فرشاد محمدی‌مهر (ذوب‌آهن) با نمره8.27و بالاخره دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) با نمره9.05که عنوان بهترین بازیکن هفته را هم از آن خود کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید