• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125954
+
-

بازگشت معمولی‌ها

با پخش 2قسمت باقیمانده از فصل 6پایتخت تلویزیون قرضش را به مخاطبانش پرداخت می‌کند


کرونا نگذاشت «پایتخت 6» در نوروز 1399به سر منزل مقصود برسد و این سریال درحالی‌که به‌گفته سازندگانش هنوز 2قسمت آخر فصل ششم آن باقی مانده بود، به این امید که با رفتن کرونا گروه تولید بتواند ساخت این 2قسمت آخر را به سرانجام برساند، ناتمام به پایان رسید؛ ولی کرونا ماند و حالا قرار شده 2قسمت آخر فصل6 این مجموعه پرطرفدار در آستانه سال جدید به آخر برسد. البته حواشی قسمت آخر پایتخت6 که به روی آنتن رفت نیز در به تأخیر افتادن ساخت 2قسمت پایانی این مجموعه نیز بی‌تأثیر نبود. ادای دین به 2فیلم سینمایی پیش از انقلاب باعث شد که حتی رئیس سازمان صداوسیما در برابر این مسئله موضع‌گیری و نارضایتی خود را علنا اعلام کند. با این حال، در روزگاری که تلویزیون در عرصه سریال‌سازی رقابت را به شبکه نمایش خانگی واگذار کرده، پایتخت آنقدر اعتبار و جذابیت دارد که نشود به راحتی از آن گذشت. به همین دلیل مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما از پخش 2قسمت جدید این سریال در روزهای ۲۹ و ۳۰اسفند خبر داد.
به گزارش همشهری به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما گفت: قصه 2قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و هم‌اکنون در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و در حقیقت روند قصه ۱۵قسمت قبلی را تکمیل می‌کند. وی با بیان اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه‌های سازمان به‌حساب می‌آید، با اشاره به دستور رئیس سازمان برای بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه افزود: هیأت ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل شد و پس از بررسی‌های مختلف در نهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.
خواجه‌نژاد با اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثار ارزشمندی همچون اغما، مدینه، چک‌برگشتی، روز حسرت و... با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری ۲قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی‌شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج‌سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل۶ را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.
 مدیر روابط‌عمومی معاونت سیما با اشاره به سیاست سیما برای حمایت از تولیدات فاخر و پرمخاطب تصریح کرد: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال‌سازی‌ و حوزه سبک زندگی ایرانی- اسلامی ‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان‌شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل7 پایتخت مهیاست. خلاصه ۷قسمتی پایتخت۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت۱۹:۳۰ بازپخش و 2قسمت جدید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید