• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125881
+
-

جشنواره‌ای برای کسب وکار خانگی نوجوانان

جشنواره‌ای برای کسب وکار خانگی نوجوانان

اگرچه این‌روزها برخی از کودکان و نوجوانان کار می‌کنند، اما نوجوانان نسل قبل از ما، در کنار تحصیل و حداقل درتابستان‌ها باید  شغل یا حرفه‌ای را می‌آموختند. این‌روزها هم داشتن یک کسب و کار کوچک خانگی و کسب درآمد اقتصادی در دوران نوجوانی برای بسیاری از نوجوانان جذاب است.
جشنواره ‌ی«کارآزمای» به‌عنوان اولین رویداد آموزشی تجربی کسب‌و‌کارهای خانگی و شخصی، با هدف عجین‌شدن نوجوانان با فرهنگ کار، کارآفرینی و تولید، با حضور استادان مجرب و صاحبان کسب و کار موفق برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ساله برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی فرهنگ و هنر، «اکبر بختیاری»، مدیر فرهنگی‌هنری منطقه‌ی ۹ و رئیس فرهنگ‌سرای رویش گفت: «محدودیتی در قالب و نوع کسب و کار وجود ندارد و نوجوانان دختر و پسر می‌توانند به‌صورت فردی و گروهی در جشنواره ثبت‌نام و پس از ارزیابی اولیه، در دوره‌ها شرکت کنند.» 
رئیس فرهنگ‌سرای رویش درباره‌ی شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: «افراد متقاضی باید مهارت یا ایده‌ی تولید محصول یا ارائه‌ی خدمات برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود را داشته باشند و با تکمیل فرم ثبت‌نام تا پایان اسفند، در دوره‌های آموزشی آنلاین و کارگاه‌های راه‌اندازی کسب‌و‌کار شرکت کنند. برای نفرات برگزیده‌ی اول تا سوم، جایزه‌های نقدی در نظر گرفته شده است.»
پس اگر علاقه‌مند هستید با مراجعه به نشانی karazmay.farhangsara.ir می‌توانید برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و کارگاهی اقدام کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید