• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125880
+
-

ورزش‌ کنید و عکس بگیرید

ورزش‌ کنید و عکس بگیرید

در روزهایی که کرونا تاخت و تاز می‌کند، ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای افزایش توان جسمی مطرح می‌شود و عکاسی ورزشی هم می‌تواند در روزهای قرنطینه فرح‌بخش باشد. مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، از برگزاری نخستین دوره‌ی جشنواره‌ی عکس ورزش شهروندی در دو بخش آماتور و حرفه‌ای خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، «فرشید اسحاقی» با بیان این‌که این جشنواره با هدف ترغیب شهروندان برای ورزش خانوادگی برگزار می‌شود، گفت: «این جشنواره با مشارکت اداره‌های ورزش منطقه‌های ۲۲گانه تهران برگزار شده و شهروندان تهرانی می‌توانند تصاویر ورزشی خود را در قالب موبایلی و حرفه‌ای در محورهای «بانوان، ورزش، سلامت»، «کودکان، ورزش، سلامت»، «سالمندان، ورزش، سلامت»، «طبیعت، ورزش، سلامت»، «خانواده، ورزش، سلامت» و «بازی‌های رایانه‌ای»، حداکثر تا ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۰ به ای‌میل سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی
info.varzesh@tehran.ir ارسال کنند.  هم‌چنین در بخش عکس‌های حرفه‌ای این جشنواره، عکاسان سایت‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند تصاویر ثبت‌شده‌ی خود را در محورهای جشنواره ارسال کرده تا به‌طور جداگانه داوری شوند. اختتامیه‌ی این جشنواره هم‌زمان با روز جهانی سلامت خانواده در اردیبهشت‌ ۱۴۰۰ برگزار و آثار برتر نیز در نمایشگاهی نمایش داده خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید