• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 2 اسفند 1399
کد مطلب : 124884
+
-

بازگشت همشهری ورزشی

بحران گران‌شدن و کمبود کاغذ  -که نتیجه نوسانات قیمت ارز بود- و بعدها بحران بزرگ‌تری به نام کرونا، بسیاری از رسانه‌های مکتوب در ایران را از مسیر همیشگی خارج کرد. تبعات این بحران هنوز ادامه دارد. روزنامه همشهری در 2سال گذشته تلاش کرد با وجود این بحران‌ها همچنان سرپا بماند اما ناگزیر بود برای ماندن، تغییراتی انجام دهد. یکی از این تغییرات، کم‌کردن صفحات و چشم‌پوشی از برخی مزیت‌هایش بود. 
اکنون با بهبود نسبی شرایط کاغذ و باوجود آنکه تبعات خسارت سنگین کرونا بر پیکر نحیف اقتصاد مطبوعات تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت، همشهری برای احترام به خوانندگان، بخشی از صفحات قبل از بحران را احیا می‌‌کند. 
صفحات ویژه ورزشی، در همه سال‌های گذشته، از پرمخاطب‌ترین بخش‌های روزنامه همشهری بوده؛ چه در سال‌های دور که به‌دلیل حجم آگهی‌ها، تنها در یک نیم صفحه خلاصه می‌شد و چه زمانی که تعداد صفحاتش حتی به 8 رسید و فرم جداگانه‌ای پیدا کرد.
تجربه همه این دوره‌ها، به ما می‌گوید مخاطب روزنامه همشهری، علاقه ویژه‌ای به صفحات ورزشی دارد.
همشهری دست‌کم در سال‌های اخیر تلاش کرده روزنامه‌ای برای همه شهروندان باشد. تلاش کرده نگاه به مسائل شهری و اجتماعی را در اولویت بالاتری نسبت به سایر موضوعات قرار دهد. 
ورزش، بخشی از مطالبات اجتماعی و شهری ماست، چه ورزش همگانی که توسعه آن یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری است و چه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای که تصور زندگی امروز، بدون آنها به‌عنوان یک صنعت مهم سرگرم‌کننده، دشوار است. 
روزنامه همشهری به احترام خواست و نظر خوانندگانش، از امروز دوباره در 24صفحه و با شمارگان بیشتر منتشر می‌شود و 4صفحه از این صفحات، به ورزش اختصاص خواهد داشت.
تلاش خواهیم کرد در این 4صفحه، اتفاقات ورزش ایران و جهان را پوشش بدهیم؛ با یادداشت‌ها، گزارش‌ها و گفت‌وگو‌های اختصاصی. 
امید داریم با عبور از روزهای سخت تحریم و کرونا و با تولید  محتوای مورد نیاز و سازگار با سلیقه مخاطبانمان، بتوانیم بار دیگر در همه جای ایران همشهری شما باشیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید