• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
چهار شنبه 29 بهمن 1399
کد مطلب : 124679
+
-

نکته بازی/ نیازی به «هیس» نبود

احمد نوراللهی این هفته‌ها تبدیل به یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس شده؛ گل‌های حساس می‌زند و برای همبازیانش موقعیت گل می‌سازد. او در حالی روند رو به رشدش را از سر گرفته که اوایل فصل در یک دوران افت دنباله‌دار به سر می‌برد. نوراللهی که در بازی حذفی برابر استقلال خوب نبود و در فینال آسیا هم یک پنالتی بد داد، پس از گلزنی به فولاد روی صفحه شخصی‌اش علامت «هیس» نشان داد که کار قشنگی نبود و با موجی از انتقادات مواجه شد. حالا کاری به ظاهر قضیه نداریم، اما یک فوتبالیست درون زمین باید منتقدانش را ساکت کند نه در اینستاگرام. اگر احمد همیشه همینطور باشد، طبیعتا کسی از او انتقاد نخواهد کرد و نیازی به آیکون هیس و سایر ماجراها هم نیست.

اصلا مگر جا هست؟
امید نمازی شایعات مربوط به حضورش در کادر فنی استقلال را تکذیب کرده است. حالا اینکه این شایعات کجا پخش شده مشخص نیست، اما در کل خود آقای نمازی هم انگار بدش نمی‌آید اسمش مدام حوالی استقلال شنیده شود. اوایل فصل هم او در آستانه حضور در جمع آبی‌پوشان بود، اما به قول خودش باشگاه قید امید باکارنامه را زد و امید بدون کارنامه (یعنی امیدعلی دفتری) را جذب کرد. اصلا همه اینها به کنار؛ سؤال اینجاست که مگر روی نیمکت استقلال جایی هم باقی مانده که قرار است باز هم دستیار اضافه شود؟ مظلومی، مرفاوی، عمران‌زاده، برهانی، امید بی‌کارنامه، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، خود محمودخان فکری، مربی گلرها و بدنساز و آنالیزور و... آقای نمازی اگر هم می‌آیی، با خودت از آمریکا صندلی بیاور!

دقیقا «طارمی» باش!
امشب قرار است پورتو و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند. الان شرایط مهدی طارمی در پورتو با مسابقات مراحل گروهی زمین تا آسمان فرق کرده است. حالا نه‌تنها در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، بلکه یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش نیز به‌حساب می‌آید. در نتیجه امیدواریم او مقابل یوونتوس هم بدرخشد و دقیقا همان طارمی همیشگی باشد؛ خونسرد و توانا، همان بازیکنی که در یکی از نخستین مسابقاتش برای پرسپولیس جلوی صد هزار نفر پنالتی حساس بازی با النصر عربستان را به‌صورت چیپ زد و گل کرد. او خودش می‌گوید در هیچ مسابقه‌ای دچار استرس نمی‌شود و کاش امشب هم با همین فراغ بال، افتخارات بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان را افزایش بدهد. یاد درخشش مهدوی‌کیا جلوی یووه به خیر!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید