• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 29 بهمن 1399
کد مطلب : 124667
+
-

فکری و دستیاران در محاصره هواداران

کادر فنی استقلال دیروز تمرین بسیار پرحاشیه‌ای را پشت‌سر گذاشتند

استقلال روز گذشته در حالی در ورزشگاه اکباتان تمرین کرد که این جلسه تمرینی با حاشیه‌هایی قابل‌پیش‌بینی همراه بود. محمود فکری دیرتر از موعد مقرر در تمرین حاضر شد و این اتفاق باعث ایجاد شایعاتی درخصوص سرنوشت کادر فنی و نیمکت این تیم شد. در این بین اما دیگر اعضای کادرفنی با جمع کردن بازیکنان و اعلام آیتم‌های تمرینی، آنها را مهیای انجام تمرینات کردند. بعد از دقایقی شایعه شد که فکری به دعوت اعضای هیأت‌مدیره برای انجام جلسه در دفتر یکی از آنها حضور یافته است و با تأخیر در محل تمرین حاضر خواهد شد ولی ظاهرا چنین جلسه‌ای برای دیروز هماهنگ نشده بود و قرار است جلسه امروز برگزار شود. در نهایت فکری با گذشت حدود نیم‌ساعت از تمرین و درحالی‌که بازیکنان زیرنظر دیگر اعضای کادرفنی تمرینات خود را دنبال می‌کردند، به‌همراه علی نامداری مشاور هیأت‌مدیره در مجموعه اکباتان حضور یافت تا به شایعات در این خصوص پایان دهد.
سایت ورزش3 در گزارشی خبر داده که در پایان این جلسه تمرینی و درحالی‌که دوربین‌های سازمان صداوسیما برای تهیه گزارش و مصاحبه منتظر محمود فکری بودند، درگیری‌هایی بین لیدرهای باشگاه و هواداران استقلال جو بدی را در اطراف محل تمرین به‌وجود آورد و منجر به کنسل شدن این مصاحبه شد. از صبح دیروز تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به روند نتیجه‌گیری تیم، مقابل محل تمرین آبی‌پوشان در ورزشگاه اکباتان تجمع کرده بودند که به محض خروج فکری از ورزشگاه با شعارهای «حیا کن، رها کن» از سرمربی تیمشان استقبال کردند. در این لحظه، تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال که در آن محل حضور داشتند با هواداران برخورد کرده و مانع سر دادن شعار علیه فکری شدند.
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال بعد از جلسه با فکری در مورد کادر فنی تصمیم‌گیری کنند اما برخی از نزدیکان فکری هم با توجه به جو ایجاد شده به این مربی توصیه کرده‌اند که از سمت خود استعفا کند. بحث مهم دیگر این است که وزارت ورزش هم در تصمیم‌گیری هیأت‌مدیره استقلال درخصوص تغییر در کادر فنی، نقشی کلیدی خواهد داشت. هم‌اکنون از امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های مهم استقلال نام برده می‌شود و گویا یکی از اعضای هیأت‌مدیره صحبت‌هایی هم با علیرضا منصوریان انجام داده که مطرح شدن این گزینه در نوع خودش بسیار عجیب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید