• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 فروردین 1397
کد مطلب : 12458
+
-

کافه مجلس

لاهوتی: با مرتضوی دیدار نداشته‌ام

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود حضور سعید مرتضوی در رودسر را تکذیب کرد و گفت: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند. به گزارش برنا، یک کانال فعال در زمینه مسائل منطقه گیلان مدعی شده بود که «سعید مرتضوی در ویلای یکی از قضات رودسری قوه قضاییه به اتفاق مادر، همسر و 2 فرزندش در رحیم‌آباد شهرستان رودسر و املش حضور دارند!»

 دیدار امنیت ملی‌ها با اسد

محمدجواد جمالی، عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سفر امروز  برخی اعضای این کمیسیون به سوریه برای بازدید از مناطق مورد حمله قرار گرفته، گفت: احتمالا اعضای این کمیسیون با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار خواهند داشت و با حضور در مناطق تازه‌آزاد شده از دست تروریست‌ها، از آخرین شرایط میدانی حاکم بر این مناطق مطلع می‌شوند.

 انتقاد تاجگردون از عدم‌برخورد با تخلفات نفتی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به قرائت گزارش عدم‌تسویه بدهی بنیاد تعاون ناجا به وزارت نفت و واردات بنزین بیش از مجوز در دولت گذشته از قوه قضاییه به‌دلیل عدم‌برخورد با این تخلفات انتقاد کرد. غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «یک بار دیگر گزارش جدی تخلف دولت احمدی‌نژاد را به‌عنوان گزارش رسمی کمیسیون برنامه و بودجه دادیم؛ این بار در صحن علنی و به شکل رسمی. هنوز هیچ اقدامی برای برخورد صورت نگرفته است. یک‌بار هم شخصا از رئیس محترم قوه قضاییه خواستم برخورد لازم صورت گیرد تا حداقل دولت‌ها کمتر به فکر تخلف بیفتند. نمی‌دانم چه حکمتی است، اگرچه می‌دانم...»

  بعد از حادثه 7تیر همه صاحب ضدگلوله شدند

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس در نخستین اکران دانشجویی مستند «ترور سرچشمه» گفت: از ابتدای شنیدن خبر بمبگذاری حزب جمهوری اسلامی همه نگران شهید بهشتی بودیم؛ ‌ای کاش تفکر تشکیلاتی ایشان رواج پیدا کند. به گزارش ایسنا، وی در ارتباط با ضرورت شناخت ابعاد شخصیتی شهید بهشتی یادآور شد: یکی از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی اعتقاد به‌کار تشکیلاتی بوده است. این تفکر تشکیلاتی کاری بوده که با مشغله زیادی که داشتند می‌تواند درس آموز باشد. وی با بیان اینکه وقتی مشروح مذاکرات خبرگان را مطالعه می‌کنیم تأثیرگذاری شهید بهشتی را می‌بینیم. ایشان عقیده داشتند در هیچ قانونی نباید قید وجود داشته باشد و همه‌‌چیز قابل عوض شدن است. وی گفت: از قول من نقل می‌شود که این قانون اساسی با شهید بهشتی به گور رفت،  منظور از این حرف این است که این قوانین نیازمند نگهداری هستند. این نماینده مجلس با اشاره به تغییر فضای سیاسی ایران پس از حادثه بمبگذاری ۷ تیر گفت: فضا بعد از ۷ تیر پلیسی شد. به تعبیر مسیح مهاجری، کسانی که هیچ سابقه‌ای در سیاست نداشتند هم یکدفعه صاحب ضد‌گلوله شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید