• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 27 بهمن 1399
کد مطلب : 124475
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/XD0nm
+
-

فضای مجازی/ واکنش‌ها به خبر مقابله با اینترنت ماهواره‌ای

فواد بدری- روزنامه‌نگار

صحبت‌های  رئیس مرکز ملی فضای مجازی، درباره اینکه کارگروهی در مرکز ملی فضای مجازی برای مواجهه با خدمات اینترنت ماهواره‌ای تشکیل شده با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. او گفته است که برای مواجهه با این فناوری باید به چند راه‌حل اندیشید.این خبر واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.اشکان نوشت: ضمن یادآوری تجربه‌های بسیار موفق، مقابله با ماهواره و ویدئو و الخ، نتیجه مشابهی در این زمینه پیش‌بینی و برایتان موفقیت همان شکلی را آرزومندم!
حمید ضیایی پرور، روزنامه‌نگار هم نوشت: تا سال ٩٣ تنها ابزار برخورد با سایت‌های غیرمجاز، فیلترینگ بود، از زمانی که 3G آمد و سرعت از سقف ١٢٨ کیلوبایت فراتر رفت فیلترکردن تنها باعث کندی سرعت اینترنت کاربر شد، اما دیگر مانعی برای کاربر نبود؛ حالا فیلترینگ از حیز انتفاع خارج شده است.شهرام شریف هم به این موضوع نگاه انتقادی داشت: آغاز نبرد اینترنت ماهواره‌ای - شبکه ملی اطلاعات. ایجاد دوگانه و تقابل این دو به ضرر همان شبکه ملی اطلاعات است، خود دانید.

مسمومیت پرندگان میانکاله

خبر مسمومیت و تلف شدن پرندگان در میانکاله واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است. رامبد جوان هم با انتشار این عکس ناراحتی خود را از این اتفاق ابراز کرده است.

کابل در روز عاشقان

ولی آرین، فعال و روزنامه‌نگار افغانستانی عکسی از روز عاشقان در کابل را در توییترش منتشر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید