• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 25 بهمن 1399
کد مطلب : 124268
+
-

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی برای درگذشت حجت‌الاسلام‌ضیاءآبادی

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ضیاءآبادی را تسلیت گفتند.
 به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت عالم جلیل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمحمد ضیاءآبادی رضوان‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. زبان ناصح و بیان مؤثر و فکرِ روشن و قلب متذکر و خاشع این عالم بزرگوار، منبع ارزشمندی از معارف دینی و اخلاقی را به گوش‌های شنوا و دل‌های مستعد هدیه می‌کرد و وسیله هدایت و فیض برای بسیاری از مستمعان درس‌ها و خطابه‌های ایشان می‌شد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسئلت می‌کنم.

 نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان عراقی
 همچنین، نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به جوانان عزیز عراقی منتشر شد. متن و ترجمه این نامه که به زبان عربی نوشته شده به این شرح است:
به جوانان عزیز عراقی
إنّنی أحبّکم، وأدعو لکم، وأسأل‌الله تعالی لکم النجاح والفوز بالسعاده الدنیویه والأخرویه، والثبات علی الصراط المستقیم، وأبشّرکم بمستقبل العراق المُشرق، وإنّه رهن أیدیکم و هممکم العالیه، ولا حول ولا قوه إلا بالله.
سیدعلی خامنه‌ای
 من شما را دوست دارم و برای شما دعا می‌کنم و از خداوند متعال پیروزی و توفیق سعادت در دنیا و آخرت و ایستادگی در صراط مستقیم را برایتان مسئلت می‌کنم.
و من به شما بشارت آینده‌ای درخشان برای عراق را می‌دهم؛ آینده‌ای که به دستان شما و با اراده بالایتان [ساخته خواهد شد]. و لا حول و لا قوه الا بالله.

این خبر را به اشتراک بگذارید