• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 بهمن 1399
کد مطلب : 123346
+
-

نه؛ اینجا که نمی‌آیند!

امیر قلعه‌نویی همچنان در نشست‌های خبری غایب است و انتظار خبرنگاران برای مصاحبه با او به جایی نمی‌رسد. در شرایطی که این هفته طلسم شکست و گل‌گهر با پیروزی خفیف برابر سایپا سروسامانی به نتایجش داد، باز امیرخان افتخار ندادند نشست خبری را مزین بفرمایند. خب البته قلعه‌نویی انتخاب‌های بهتری برای حرف زدن دارد؛ مثلا آن برنامه تلویزیونی که باکس برنامه 90 را غصب کرده و ژنرال می‌تواند نیم‌ساعت در آن علیه همه داوران کشور نطق آتشین انجام بدهد. مجری هم که نداریم، یعنی داریم، اما برخلاف مجری قبلی که در مدار نبود، این یکی کاملا در مدار است و فرمایشات گهربار میهمان را تأیید می‌کند. یادش به خیر؛ روزگاری دوشنبه‌شب‌ها زمان ملاقات با برنده‌ها بود و حالا به اشغال بازنده‌ها در آمده!

پس تا امروز داشتی چه‌کار می‌کردی؟
مجید جلالی را آورده‌اند نساجی را نجات بدهد، اما فعلا 2 بازی اولش را باخته. بازی دوم را در شرایطی واگذار کرد که ذوب‌آهن 45دقیقه 10نفره بازی کرد. این نخستین برد ذوب بود و رحمان رضایی صدقه‌سر آقا مجید در تیم اصفهانی ماندگار شد. جلالی هم که نمی‌دانیم چرا سال‌هاست در هیچ تیمی نتیجه نمی‌گیرد و چرا تیم بعدی را به او می‌دهند، در نشست خبری گفته: «از همین فردا نساجی را ترمیم می‌کنیم.» خب اخوی تا امروز داشتی چه کار می‌کردی؟ نکند فکر کردی برای «تفریح» آمدی که ترمیم را شروع نکردی؟ بعد هم خاطره خوب همه تیم‌هایی که در این سال‌ها ترمیم کردی در حافظه جمعی فوتبال‌دوستان باقی است. نساجی را همینطوری ول کنی شانس بیشتری برای موفقیت دارد!

در مرام شما که اصلاً نیست
حمید مطهری، مربی پرسپولیس که اوج فنی حرف زدنش تأکید بر عبور از فشردگی هر 16تیم لیگ برتری است، در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی به نکته‌ای اشاره کرد که حیف‌مان آمد بی‌تفاوت از کنارش عبور کنیم. استاد در پاسخ به این سؤال که چرا کادر فنی پرسپولیس مدام در حال فرافکنی و بهانه‌جویی است فرمودند: «این مسئله اصلا در مرام ما نیست و همیشه پاسخگوی عملکردمان هستیم.» یعنی بعد از حرف‌های حمیدخان مرام‌کش شدیم رفت پی کارش. بهانه‌گیری اصلا در قاموس اینها نیست. حالا گاهی به رسول‌پناه و زمین چمن و داوری و برنامه لیگ و لایو رامین رضاییان و خبر بخشودگی آل‌کثیر و مصاحبه مربیان حریف و... اشاره کرده‌اند. شما اسم اینها را می‌گذاری بهانه‌گیری؟ اصلاً و ابدا.

این خبر را به اشتراک بگذارید