• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 بهمن 1399
کد مطلب : 123331
+
-

ما خیلی با‌حالیم؛ خیلی!

مو به مو با 7فرافکنی محمود فکری بعد از ناکامی‌های این فصل استقلال

ما خیلی با‌حالیم؛ خیلی!

بهروز رسایلی| محمود فکری قشنگ به یکی از آن مربیان فوتبال ایران تبدیل شده که حاضر نیستند مسئولیت افت و خیزهای تیم‌شان را قبول کنند. سرمربی استقلال از این نظر همپا و دوشادوش یحیی گل‌محمدی همتای پرسپولیسی‌اش در حرکت است. از نظر اینها همه، از زمین و زمان تا داوری و رسانه‌ها می‌توانند مقصر باشند جز خودشان. با احتساب توقف برابر نفت مسجدسلیمان، استقلال تا اینجا در لیگ بیستم 13بازی کرده، 6بار برنده بوده که طبیعتا فکری از همه‌‌چیز ابراز رضایت کرده و 7 بار هم ناموفق بوده که خلاصه نشست‌های خبری بعد از هر 7 بازی را برای‌تان جمع کرده‌ایم. محمود فکری طوری خودستایی می‌کند که آدم یاد شعار «ما خیلی باحالیم» در برنامه خندوانه می‌افتد. این شما و این نفر اول بهترین کادر فنی ایران!
 30آبان، بعد از شکست برابر فولاد: «به‌عنوان نفر اول کادرفنی تیم از هواداران بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم و این باخت را به گردن می‌گیرم.» چنان که می‌بینید مصاحبه رسمی فکری بعد از بازی کاملا حرفه‌ای و حساب‌شده بود، اما در حاشیه این مسابقه ویدئویی از توهین او به کادرفنی حریف منتشر شد که نشان می‌داد سرمربی استقلال باور قلبی دیگری دارد.
  11آذر بعد از توقف برابر پیکان: فکری در این بازی محروم بود و صمد مرفاوی، دستیار او در نشست خبری گفت: «زمین مسابقه برای هر دو تیم بد بود. بازیکنان نتوانستند استارت‌های لازم را بزنند. توپ خیلی خوب حرکت نمی‌کرد و بازیکنان راحت نبودند.» محمود فکری هم چند روز بعد در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان گفت: «اینکه به استقلال هجمه وارد می‌شود، یعنی این تیم دارد راه خودش را درست می‌رود. بعضی‌ها ماموریت دارند از نیمکت استقلال فیلم بگیرند!»
 17آذر، بعد از توقف برابر نفت آبادان:« از سد حریف گذشتیم، اما از سد اشتباهات داوری نتوانستیم بگذریم. داور وسط با ما لجبازی می‌کرد. متأسفانه یک جورهایی شمشیر را از رو برای ما بسته‌اند. معلوم است همه‌‌چیز از کجا آب می‌خورد. همه جوره تلاش می‌کنند استقلال نتیجه نگیرد ولی ما تلاش می‌کنیم تا با خیلی‌ها بجنگیم.»
 28آذر، بعد از توقف برابر ذوب‌آهن:« متأسفانه یک‌سری کارشناسان داوری با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و به‌اصطلاح مشاورشان هستند. اینها نظرات اشتباه می‌دهند. من از آقای وزیر خواهش می‌کنم به این داستان ورود کنند. متأسفانه با ما لجبازی می‌کنند. نمی‌توانیم چیزی هم نگوییم. الان چند بازی است که برای ما پنالتی نمی‌گیرند.»
22دی بعد از توقف برابر پرسپولیس: «داور استرس داشت و سوت‌هایی که در نیمه اول می‌زد، بیشتر به سود پرسپولیس بود. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. از نظر فنی هم بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند و نظر می‌دهند. بهتر است در کارهای دیگران دخالت نکنیم.»
 4بهمن بعد از شکست برابر سایپا: «من احساس می‌کنم خیلی‌ها از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند. اتفاقاتی که در فوتبال‌مان رخ می‌دهد مشخص است. دوست ندارند ما صدرنشین باشیم و با آرامش کار کنیم. دوستان همه تلاش خود را می‌کنند تا استقلال را پایین بکشند اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا فضایی که علیه ماست را با نتیجه گرفتن، جواب دهیم.»
 10بهمن بعد از توقف برابر نفت مسجدسلیمان: «این خیلی خوب است که از ما ایراد می‌گیرند و نشان‌دهنده این است که تیم ما خوب کار می‌کند و حرکتش رو به جلو است. ما بهترین کادر فنی ایران را داریم. هرکس در خیابان حرفی می‌زند، شما از من می‌پرسید؟ ما وقتی می‌بریم و می‌خواهیم صحبت کنیم، سؤالی از ما نمی‌شود و این نشان می‌دهد که این مسائل برنامه‌ریزی شده است. ما مشکلات زیادی داریم، ولی همه فکر می‌کنند که استقلال همیشه باید برنده بیرون بیاید. مشکلاتی که ما داریم حتی نفت مسجد سلیمان هم ندارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید