• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 5 بهمن 1399
کد مطلب : 122627
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QWqgZ
+
-

نکته بازی/رفت تا سال بعد

واقعیتش این است که برخوردهای فیزیکی کریم باقری با بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای نیست و به سختی می‌توان معادل بین‌المللی برای آن پیدا کرد. به همین‌خاطر هم بعضی‌ها انتقاد دارند. برخی هم نگران هستند یک‌بار یکی از بازیکنان هدف گرفته‌شده از سوی باقری کنترلش را از دست بدهد و توی روی او بایستد؛ اینطوری کاریزمای ارزشمند کریم هم خدشه‌دار خواهد شد. همه این اما و اگرها به جای خودش درست است، اما یادمان هم نرود کریم هر روز دنبال یک نفر نمی‌گردد که او را کتک بزند و لایک جمع کند! او از اقتدارش هر یکی، 2 سال یک بار، آن هم در بزنگاه‌ها استفاده می‌کند. طبیعتا الان خود کنعانی‌زادگان هم خوشحال است که اخراج نشده و تیمش 2 امتیاز مفت از دست نداده است.

فکر کن هر روز داربی است 
مهدی عبدی که موتور گلزنی‌اش در لیگ بیستم خاموش شده بود و حتی به همین دلیل در بازی با سپاهان 91دقیقه روی نیمکت نشست، در 2 بازی پیاپی برابر استقلال و فولاد گل زد و حالا گفته: «خیلی جدی به آقای گلی فکر می‌کنم.» خیلی هم عالی. اصلا شما باید اول هدف داشته باشی که بعد جلو بروی. فقط عبدی یک مشکل کوچک دارد؛ آن هم این است که صرفا در بازی‌های بزرگ عادت دارد گل بزند. یعنی نیمه‌نهایی و فینال آسیا، داربی تهران، گل تثبیت قهرمانی یا نهایتا همین فولاد و اینها. اینطوری او شانس زیادی برای آقای گلی در لیگ ایران ندارد؛ مگر اینکه تیم‌های ضعیف را هم به چشم رقبای قوی ببیند. آقا اصلا شما فکر کن هر روز داربی است...!

چراغ سبز برانکو به بازار ایران
ماجرای پیگیری تسویه بدهی مالیاتی برانکو در ایران بسیار جدی است. وکیل برانکو خیلی قاطع تهدید کرده که اگر در مهلت 2 هفته‌ای توافق‌شده چنین اتفاقی رخ ندهد، او دوباره از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند. این در حالی است که برانکو دفعه قبلی بعد از پایان همکاری با تیم ملی، سرماجرای بدهی مالیاتی‌اش برای بازگشت به ایران دچار مشکل شد. بقیه مربیان خارجی هم همین مشکل را دارند. یعنی اگر الان کی‌روش قصد بازگشت به ایران را داشته باشد اول باید بدهی مالیاتی‌اش را پرداخت کند. با این اوصاف اینکه برانکو الان دنبال این داستان افتاده، به وضوح نشان می‌دهد او تمایل جدی برای کار در بازار ایران در آینده نزدیک دارد و نمی‌خواهد مشتری بعدی‌اش مشکلی برای مذاکره با او داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید