• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 20 دی 1399
کد مطلب : 121314
+
-

کوتاه از حادثه

نشت گاز، عامل انفجار خانه فرماندار
نشت گاز باعث انفجار هولناک در خانه فرماندار شهرستان بندرگز شد. به‌گزارش همشهری، این حادثه عصر پنجشنبه رخ داد و به‌دنبال آن منزل فرماندار بندرگز دچار انفجار و حریق شد. با گزارش ماجرا به آتش‌نشانی، تیم‌های اطفای حریق راهی محل حادثه شدند و پس از خاموش‌شدن شعله‌های آتش، دختر فرماندار که در این حادثه دچار سوختگی شده بود به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شد. به‌گفته رئیس شورای شهر بندرگز، مصدوم این حادثه دچار ۳۰درصد سوختگی شده بود که تلاش پزشکان برای درمان وی ادامه دارد. وی افزود: متأسفانه نشت گاز در منزل باعث این حادثه شده و هرگونه شایعه در فضای مجازی تکذیب می‌شود. در روزهای گذشته نیز رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرگز و همسرش به‌دلیل اتفاق مشابه در منزل ییلاقی‌شان در استان مازندران دچار سوختگی شده و هردو فوت کردند.

گاز، جان زوج تبریزی را گرفت
نشت گاز منواکسید کربن از بخاری، جان زوج جوانی را در تبریز گرفت. به گزارش ایسنا، این حادثه ساعت ۱۰:۲۳ جمعه، به اورژانس گزارش شد و وقتی امدادگران راهی محل حادثه در خیابان خیام تبریز شدند، با اجساد زن 40ساله و شوهر 45ساله او که چندین ساعت از مرگ آنها می‌گذشت روبه‌رو شدند. علت این حادثه مسمومیت با منواکسیدکربن ناشی از بخاری گازی اعلام شده است.

جزئیات سرقت از طلافروشی در رشت
سارقان حرفه‌ای پس از ربودن شاگرد مغازه طلافروشی با زور و تهدید کلیدهایش را گرفته و نقشه سرقت از طلافروشی را عملی کردند. به‌گزارش همشهری، این سرقت عصر روز پنجشنبه در خیابان سردارجنگل رشت اتفاق افتاد. سرهنگ محمود حافظی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در این‌باره گفت: در پی اعلام خبری در خصوص سرقت از یک طلافروشی در خیابان سردارجنگل گروهی از مأموران راهی آنجا شدند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. وی در ادامه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد سارقان پس از تعقیب و ربودن شاگرد مغازه طلا‌فروشی، این فرد را وادار به همکاری کرده و ضمن گرفتن کلید مغازه، وارد طلا فروشی شده و پس از سرقت طلاجات، شاگرد مغازه را در شهر خمام رها کرده‌اند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رشت ادامه داد: بنا به اظهار صاحب طلافروشی، مقادیری طلا و جواهر از این مغازه به سرقت رفته است و تلاش مأموران پلیس برای بررسی دقیق موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید