• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 20 دی 1399
کد مطلب : 121308
+
-

با مردم/ قطع یارانه بازنشستگان به کسری بودجه کمک نمی‌کند

  قطع یارانه بازنشستگان به کسری بودجه کمک نمی‌کند
بازنشسته 82ساله‌ای هستم که مثل بسیاری از بازنشستگان روزهای سختی را کنار همسرم می‌گذرانم. با این حال در آذرماه امسال یارانه 45هزار تومانی ما قطع شد. آیا مسئولان فکر می‌کنند با قطع یارانه بازنشستگان کسری بودجه‌شان جبران خواهد شد؟
صادقی 82ساله

  چگونه از پس هزینه 30میلیونی نقل و انتقال مسکن مهر برآییم
افزایش هزینه نقل و انتقال مسکن مهر به 30میلیون تومان واقعا بر چه اساسی است. اگر مبنای محاسبه این رقم و اصول آن را برای متقاضیان تشریح کنند شاید  این همه به مردم فشار نیاید.
ترک از هشتگرد

  همسان‌سازی‌ حقوق شامل بازنشستگان پیش از موعد نشد
همسان‌سازی‌ حقوق‌ها که این روزها از آن صحبت می‌شود شامل افرادی که زودتر از موعد بازنشسته شده‌اند نشده. درحالی‌که ما بازنشستگان پیش از موعد سال‌های قبل ارقامی بین 600هزار تا یک‌میلیون‌و100هزار تومان حقوق می‌گیریم. اگر این همسان‌سازی‌ برای همه بازنشستگان است چرا ما باید استثنا باشیم.
نادر فلاحی از تهران

   سهم ایران از انرژی پاک هسته‌ای چقدر است
این همه از داشتن حق مسلم انرژی هسته‌ای حرف می‌زنیم چرا با توجه به آلودگی فراوان هوا بر اثر مصرف مازوت، انرژی پاک هسته‌ای نداریم که جایگزین مازوت و سایر آلاینده‌های محیط‌زیست و هوا شود. اکنون در فرانسه 71درصد تولید برق از انرژی پاک هسته‌ای است.
دالایی از اراک

  قطعی تلفن مشترکان مرکز مخابرات قریبی یک‌ماهه شد
درست ٤هفته است که خط تلفن ثابت ما و خیلی از ساکنان محله قطع شده و با وجود مراجعات مکرر به مرکز مخابرات شهید قریبی هیچ‌گونه ترتیب اثری داده نشده است.
ضرغام از تهران

   نهر دائمی در کوچه نسیم محمودآباد ایجاد شده است
بعد از بارش های سنگین یک نهر دائمی در انتهای کوچه نسیم73 در محمودآباد مازندران ایجاد شده است. در واقع آب باران در بستر طبیعی و ثبت شده خود، با برخورد به بن بست، راهی برای خروج پیدا نمی‌کند. از مسئولان تقاضا داریم پیش از آنکه دیر شود و خسارات بیشتری به منازل وارد شود فکری بکنند.
بهرامی از محمودآباد

  محتوای فیلم‌های نمایش خانگی تجملات است
عده‌ای دختر و پسر خوش‌تیپ، یک پنت‌هاوس، کشتی کروز و لیموزین را در آنچه به‌عنوان سریال خانگی ‌نمایش می‌دهند تا مردمی که معطل نان و آب و برق هستند آنها را ببینند بلکه عقده‌های عده‌ای دیگر ارضا شود. واقعا نظارتی بر محتوای این تولیدات هست؟
علایی از تهران

  واردات واکسن چه شد؟
اعلام کردند که نهادی خیریه مقداری واکسن هدیه کرده و وارد کشور شده است. خبری از آن هدایا نشنیدیم. همچنین مسئولان گفتند توانسته‌اند از راه‌هایی پول واکسن های مورد تقاضای خود را واریز کنند تا واکسن دریافت کنند. از آن هم خبری نیست. واکسن داخلی به جای خود و امیدواریم جواب دهد، اما درخصوص واکسن های وارداتی اطلاع‌رسانی شفاف کنند.
رنجبر از چابکسر

   دور میدان هفت حوض سرعت گیر نصب شود
میدان هفت‌حوض تهران سرسبز و باصفاست، اما به‌دلیل نبود سرعت‌گیر در دور میدان نمی‌توان به آن رسید. پیشنهاد می‌شود که دور میدان سرعت گیر نصب کنند تا بشود از نیمکت و فضای سبز میدان استفاده شود.
خانم 56ساله

  مجوز ساخت مسکن به جوانان روستای دربند سنخواست بدهند
روستای کوهستانی دربند در 60کیلومتری شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی واقع است و این روستای محصور در کوهستان به‌عنوان مرکز دهستان دربند بخش سنخواست معرفی شده است. با توجه به محصور بودن اطراف روستا برای ساخت مسکن نیاز است مسئولان، منطقه‌ای را برای احداث شهرک در روستا درنظر بگیرند تا جوانان روستا بتوانند برای خود مسکن بسازند.
حیدری از جاجرم

   قیمت گوشت قرمز چه زمانی کنترل می‌شود
از 2 سال قبل نتوانسته‌ام هیچ گوشت قرمزی بخرم. چه زمانی قیمت کنترل می‌شود که ما هم بتوانیم حداقل نیم کیلو گوشت قرمز بخریم؟
سلمان از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید