• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 18 دی 1399
کد مطلب : 121199
+
-

مسابقات فوتبال حِرَف و مشاغل با قهرمانی تیم «رسانه‌ ورزش» پایان یافت

جام در دست کاپیتان‌عادل

شهردار تهران: ورزش در کلانشهرها در شرایط عادی یک الزام و در شرایط کرونا یک توصیه است

ورزش
جام در دست کاپیتان‌عادل

 مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل، با محوریت یاد شهدای سلامت برگزار شد. در این رقابت‌ها، تیم پزشکان سوم، تیم هنرمندان دوم و تیم رسانه ورزش با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور قهرمان شد.
به گزارش همشهری، شهردار تهران در این مراسم گفت: ورزش در کلانشهرها در شرایط عادی یک الزام است؛ چه برسد به کرونا که مورد توصیه سازمان‌های بهداشتی هم قرار دارد. از همکارانم تشکر می‌کنم که این مسابقات را تدارک دیدند. این رقابت‌ها بخشی از ورزش‌های همگانی است که در شهرداری تهران دنبال می‌شود و امیدوارم با قوت بیشتر ادامه یابد.
به‌گزارش پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی با اشاره به سالگرد درگذشت زنده‌یاد غلامرضا تختی گفت: جهان‌پهلوان کسی است که بعد از ۵۴سال هنوز در دل و قلب مردم ایران جا دارد و جای او همواره خالی است. من خیلی خوشحالم که بین پهلوانان امروز حضور دارم. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید یاد و خاطره شهدایی را که برای خاک کشور مقاومت کردند، زنده نگه داریم.
در ادامه مراسم سیدمناف هاشمی، معاون  حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: همانطور که می‌دانید در سال قبل تعداد زیادی از کسانی که در تصادفات رانندگی کشته شدند یا موتورسوار بوده‌اند یا علت تصادف آنها موتور بوده است. ما در این برنامه‌ها به تمام ورزشکاران و حاضران در جلسه یک کلاه مخصوص موتورسواری هدیه می‌کنیم تا آن را به یکی از موتورسواران اطراف خود بدهند و با این کار، فرهنگ موتورسواری درست را ترویج کنیم. او افزود: تلاش این است که تصادفات ۲۰درصد کاهش یابد. راهور طرح پویش موتورسوار خوب را در دستور کار دارد و اگر ما نتوانیم این 3و نیم میلیون موتورسوار فعال در تهران را مدیریت کنیم، حتما حوادث بیشتری خواهیم داشت.
در ادامه این مراسم، مجید فراهانی، عضو شورای شهر هم گفت: روزی که عادل فردوسی‌پور طرح برگزاری این مسابقات را پیشنهاد داد، علت برگزاری آن توسط مشاغل را پرسیدم که گفتند بررسی‌های ما نشان می‌دهد که عمده کسانی که به ورزش نیاز دارند، پشت میزنشین‌ها هستند که امکان پرداختن به ورزش را ندارند و این مسابقات درحقیقت زمینه‌ای است برای کمک به افرادی که نیاز به تحرک دارند. خوشحالیم که در کرونا این مسابقات تعطیل نشد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه مراسم اهدای جوایز مسابقات فوتبال حرف و مشاغل به خبرنگار شهر گفت: پنجمین دوره این مسابقات طی 2ماه و نیم برگزار شد و هدف ما این بود که از ورزش در میان حرف و مشاغل حمایت کرده باشیم. استقبال مشاغل و صاحبان حرفه‌ها از این مسابقات، خیلی خوب بود به شکلی که ما ظرفیت پذیرش برخی از آنها را نداشتیم.
عادل فردوسی‌پور نیز به نمایندگی از تیم «رسانه ورزش» در مراسم دریافت جایزه، ضمن تشکر از سازمان ورزش و شهرداری تهران، گفت: این دور از مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود و بابت تدارکات این مسابقات از همه دوستان تشکر می‌کنم.
در این مراسم که در مجتمع ورزشی قمربنی‌هاشم(ع) در منطقه۲۰ برگزار شد، علاوه بر شهردار تهران و برخی مسئولان شهرداری، برخی چهره‌های ورزشی مانند علی دایی، اسماعیل هلالی، حمید درخشان، محمد فنایی و بهنام ابوالقاسم‌پور حضور داشتند.
در این مراسم از برخی خانواده‌های شهدای سلامت مانند دکتر ولی‌الله حسنی و دکتر کورش نیک‌نایی تقدیر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید