• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 16 دی 1399
کد مطلب : 120950
+
-

قیمت تمام انواع سبزی و صیفی در میادین، زیر 10هزار تومان

قیمت جدید انواع سبزی و صیفی در میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران اعلام شد و بر‌این اساس تمام انواع سبزی و صیفی در غرفه‌های‌این مراکز خرید زیر 10هزار تومان قیمت خورده‌اند. 
به گزارش همشهری، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت جدید انواع محصولات فرنگی را اعلام کرد که‌این 
نرخ‌ها از دیروز در 250میدان و بازار میوه و تره بار تهران اعمال می‌شود. 
افزایش قیمت برخی از اقلام میوه و برخی محصولات فرنگی در مغازه‌های میوه فروشی سطح شهر تهران در 3‌ماه گذشته خبرساز شد که گوجه، هویج و تا حدودی خیار در صدر گران شده‌ها بودند. در همان زمان نیز در میادین میوه و تره بار‌این محصولات با قیمت‌هایی پایین‌تر از مغازه‌ها فروخته می‌شد اما در نرخنامه جدید میادین، قیمت تمام سبزیجات و صیفی‌جاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، زیر 10هزار تومان تعیین شده‌ است. 
همچنین برآوردهای آماری سازمان میادین میوه و تره بار نشان می‌دهد در میان محصولات فرنگی و صیفی جات، گوجه فرنگی، پیاز و سیب‌زمینی بالاترین میزان تقاضا و بیشترین سهم را در سبد خرید خانوارها داشته‌اند و پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. 
براساس گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، به‌ترتیب «سیب درختی، پرتقال و انگور» در بین انواع میوه و «گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی» در بین محصولات فرنگی، بیشترین تقاضا را در 9‌ماه امسال در میادین میوه و تره بار به‌خود اختصاص داده‌اند. 
براساس‌ این گزارش، در بین انواع میوه به‌ترتیب سیب درختی، پرتقال، انگور، هندوانه، نارنگی، خربزه، انار، هلو، موز و گیلاس، پرتقاضاترین میوه‌های میادین از جانب شهروندان بودند. همچنین، در بین محصولات فرنگی نیز به‌ترتیب گوجه فرنگی، پیاز، سیب زمینی، خیار، سبزی، بادمجان، کدوی سبز، لوبیا سبز، هویج و لیمو تُرش، پرتقاضاترین محصولات از سوی مشتریان میادین بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید