• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120435
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ انتشار آخرین فیلمنامه چارلی چاپلین


سندیکای بولونیا که سابق بر این بخشی از فدراسیون فیلم کشور ایتالیا بود، اعلام کرده است در کتابی، آخرین فیلمنامه چارلی چاپلین به نام «وسواس» را منتشر می‌کند. سندیکای بولونیا در حقیقت آرشیو فیلم‌های سینمایی کشور ایتالیاست که سال1962 تاسیس شد. این آرشیو قبلاً با اتحادیه فیلم‌سازان این کشور همکاری مستقیم داشت. به گزارش ورایتی، چارلی چاپلین که کریسمس سال1977در 88سالگی از دنیا رفت، قبل از مرگش روی فیلمنامه‌ای به نام «وسواس» کار می‌کرد که ماجرای زنی جوان بود به نام «سرافا» که مانند فرشتگان دارای بال است. سندیکای ایتالیایی بولونیا که بسیاری از آثار مکتوب چارلی چاپلین را نگهداری می‌کند، پیش از این‌هم آثار کمیابی از چاپلین منتشر کرده است.

تمدید ارسال اثر به جشنواره «سلامت روان»

مهلت ارسال اثر به ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان که در سه بخش با موضوع آزاد، سلامت روان و کووید- ۱۹ (کرونا) برگزار می‌شود تا ۱۶دی تمدید شد.
به گزارش همشهری، در این دوره جشنواره تا‌کنون بیش از ۲۱هزار عکس از ۲۹۰۶عکاس از ۷۷ کشور به دبیرخانه دیجیتال جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۱۷۰۰عکاس خارجی و ۱۲۰۶عکاس ایرانی تاکنون در این رویداد شرکت کرده‌اند.
عکاسان و هنرمندان می‌توانند تا ۱۶دی‌ماه۱۳۹۹ آثار خود را به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir  ارسال کنند. این جشنواره مجموعا ۹هزار یورو جوایز نقدی دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید