• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 دی 1399
کد مطلب : 119749
+
-

دستگیری 214نفر از اوباش در طرح اقتدار

دستگیری 214نفر از اوباش در طرح اقتدار


 214نفر از اراذل و اوباش پایتخت در جریان طرح اقتدار پلیس پایتخت به دام افتادند و از آنها تعداد زیادی سلاح سرد و گرم کشف شد.
به‌گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر دیروز در حاشیه اجرای طرح اقتدار درخصوص دستاوردهای این طرح گفت: در اجرای این مرحله از طرح اقتدار ۲۱۴نفر از اراذل و اوباش در قالب ۱۹۱پرونده دستگیر شدند که ۸۷نفر از آنها ازجمله اراذل و اوباش سطح‌دار و ۶۶نفر نیز ازجمله مزاحمان نوامیس هستند و ۲۶نفر نیز به‌دلیل حمل و قاچاق سلاح دستگیر شده‌اند. 
وی ادامه داد: طرح اقتدار در ۸۷محله پایتخت و در سطح اماکن، پارک‌ها و بوستان‌ها و... به مرحله اجرا درآمد و از دستگیرشدگان ۳۱۶۹فشنگ، ۴۷قبضه سلاح جنگی و شکاری و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت در ادامه ضمن هشدار به متخلفان در حوزه اماکن و صنوف، عنوان کرد: اگر اماکن و واحدهای صنفی اعم از سفره خانه‌ها، باشگاه‌ها و... به محلی برای حضور اراذل و اوباش تبدیل شود با آنها برخورد می‌کنیم. در اجرای این طرح نیز از ۴۶۰واحد صنفی بازدید و ۳۳واحد پلمب شد. وی با اشاره به فعالیت برخی از اراذل و اوباش در فضای مجازی، افزود: مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش محدود به فضای حقیقی نیست و در فضای مجازی نیز اجرا می‌شود؛ هیچ‌کس حق ندارد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی امنیت و آرامش مردم را به ‌مخاطره بیندازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید