• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 4 دی 1399
کد مطلب : 119747
+
-

با مردم / چرا جلوی فروش سهام عدالت گرفته شده است

با مردم / چرا جلوی فروش سهام عدالت گرفته شده است


جلوی فروش سهام عدالت گرفته شده است و سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به هیچ نحو قادر به بهره‌برداری از سهام خود نیستند. مگر قرار نبود با فروش سهام کمکی به قشر مستضعف شود؟ گفته می‌شود افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند سهام خود را بفروشند.
ملایری از تهران

   عوارض بزرگراهی الکترونیکی دردسر جدید رانندگان 
پلیس عوارض بزرگراهی را اخیرا الکترونیکی کرده است که خیلی هم عالی است. بعد از عبور از باجه عوارض برای شما پیامکی می‌آید که نه شماره قبض دارد و نه شناسه پرداخت و نه هیچ‌چیز دیگر. تنها یک لینک اینترنتی است که باز نمی‌شود و 48ساعت هم بیشتر مهلت پرداخت ندارد و درصورت نپرداختن آن ظرف 48ساعت چندده‌برابر جریمه می‌شوید. یک نفر پاسخ دهد برای پرداخت عوارض بزرگراهی چه کنیم؟
عامری از کاشان 

  تعویض نام خیابان شجریان واقعا غم‌انگیز است
چه اشکالی دارد که مردم هم شجریان را دوست داشته باشند و هم شهید فخری‌زاده را. هر دوی اینها مفاخر کشور هستند و هرکدام در زمینه‌ای باعث سربلندی کشور بوده‌اند. پس چرا باید عده‌ای سرخود نام خیابان یکی از این مفاخر را عوض کنند.
الفت از تهران

  وضعیت بسیار بد جاده رباط‌کریم به اتوبان قم
وضعیت آسفالت جاده رباط کریم به اتوبان قم (جاده وهن‌آباد) بسیار بد است درحالی‌که تنها راه ارتباطی با این بزرگراه همین جاده پردست‌انداز و خطرناک است. حدود 8سال است مرتبا با راهداری، فرمانداری و پلیس‌راه تماس گرفته و طرح مشکل کرده‌ایم اما تاکنون هیچ اقدامی نشده است. هر از گاهی لکه‌گیری جزئی می‌شود که به‌دلیل بی‌کیفیت بودن مواد تاثیر چندانی ندارد. این جاده مسیر ترانزیتی و تردد تریلرها از سمت غرب به شرق کشور و به عکس است و توجه به وضعیت آن ضروری است.
بصیری از رباط‌کریم

  شعبه مرکزی بانک ملی نهاوند دستگاه نوبت‌گیر ندارد
شلوغی بیش از حد شعبه مرکزی بانک ملی در نهاوند در این شرایط کرونایی واقعا سؤال برانگیز است. این بانک به‌عنوان شعبه مرکزی بانک ملی حتی یک دستگاه نوبت‌گیر ندارد که بتواند به این تجمعات سامان بدهد.
شهبازی از نهاوند

  دوچرخه‌های ارزان به مردم بدهند
در راستای سیاست‌های توسعه حمل‌ونقل پاک، مسئولان دوچرخه‌های ارزان با تسهیلات در اختیار مردم قرار دهند.
رنجبر از تهران

  رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌ها بسیار کند است
رسیدگی به پرونده شکایت من 3سال زمان برد که خودش یک عمر است. بماند که بعضا آرا عادلانه نیست که مثلا در پرونده ما قاضی فقط یک‌بار شاهد را خواست.
خمسه از شهرری 

   شهروندانی که درختان را می‌خشکانند
متأسفانه برخی شهروندان تعمدا کاری می‌کنند که درخت مقابل خیابان یا کوچه‌شان بخشکد و بعد از شهرداری تقاضا می‌کنند که بیاید و این درخت خطرناک را قطع کند و به این ترتیب همه‌ساله می‌گویند این میزان درخت توسط شهرداری قطع شد، درحالی‌که بخش عمده‌ای از قطع درختان شهری به‌دلیل خودخواهی شهروندان برای تامین جای پارک خودرو یا ساختمان‌سازی‌ و غیره است.
حریری کاشانی از تهران

  هزینه گازکشی روستاها نباید برعهده مردم باشد
اخیرا در قبض‌های گاز بجنورد عنوانی به نام عوارض گازرسانی به روستاها به‌مبلغ ۲۰هزار تومان اضافه شده است. آیا مردم باید هزینه گازکشی روستاها را پرداخت کنند؟
حیدری از بجنورد

  برای تعیین مالیات املاک به متراژ توجه کنند
در تعیین مالیات خانه‌های خالی نگاه کارشناسانه مالیاتی هم به متراژ آپارتمان‌ها به‌خصوص در مرکز استان‌ها داشته باشند، اینکه رقم مالیات خانه‌ای بالای 100متر با خانه‌ای نقلی در مرکز یا جنوب شهر تفاوت چندانی نکند عادلانه نیست. بدیهی است که خانه‌های بزرگ‌تر باید مالیات سنگین‌تری بدهند.
رنجبر از تهران 

  دکل مخابراتی دشت لاله اندیمشک همچنان قطع است
دکل مخابراتی چندین روستای امامزاده احمد در دشت لاله اندیمشک، از 5ماه قبل قطع است و به هر کسی می‌گوییم ترتیب اثری نمی‌دهد. در شرایطی که دانش‌آموزان هم مجبورند آنلاین درس بخوانند چه زمانی این موضوع حل خواهد شد.
احمدزاده از اندیمشک

 4400سند منگوله‌دار روی دستمان مانده است
شهروندی هستم که مثل 4400نفر از دیگر علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری برای آینده، چند سال قبل پس از استعلام از شهرداری و ثبت اسناد و منابع طبیعی و هرجایی که لازم بود 200متر زمین در فاز6 پردیس خریدم به امید روزی که آن را بسازیم یا بفروشیم که به‌درد آینده فرزندانم بخورد. آن زمان همه ما خریداران سند منگوله‌دار تک‌برگ و هولوگرام دار گرفتیم و فکر کردیم که سرمایه‌ای برای آتیه اندوخته‌ایم ولی متأسفانه سندی که خود ثبت اسناد برای صدور آن از همه جا استعلام گرفته بود توسط خود ثبت باطل شده و عنوان می‌شود که این زمین‌ها متعلق به منابع طبیعی است و اکنون به پارک فناوری پردیس واگذار شده است. به این ترتیب 4400نفر سند منگوله‌دار در دست، سرگردان مانده‌ایم و دادمان به‌جایی نمی‌رسد. لطفا قوه قضاییه به داد ما برسد.
مهدی مقرب از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید