• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 2 دی 1399
کد مطلب : 119533
+
-

با مردم / پرسنل خدمات بیمارستان‌ها هیچ کجا دیده نمی‌شوند

با مردم / پرسنل خدمات بیمارستان‌ها هیچ کجا دیده نمی‌شوند


از پرسنل خدمات بیمارستان مسیح دانشوری هستم که از زمان شیوع کرونا همزمان با کادر درمان به سهم خودم در خط مقدم بوده‌ام و تاکنون 2 بار به کرونا مبتلا و درمان شده‌ام. با این حال من و امثال من در هیچ کجا دیده نمی‌شویم و در مناسبت های تقویمی هم از همه پرسنل یاد می‌شود جز پرسنل خدمات که بیمار و ظروف بیمار را می‌شویند، آنها را حمل می‌کنند، در همه جا تردد می‌کنند و بسیار زحمات دیگر. تقاضا داریم این پرسنل خدوم نیز دیده شوند.
محمدی از تهران

  مسکن مهر متقاضیان را زودتر تحویل بدهند
از مدت‌ها قبل قرار است در طبقه هشتم بلوک 66در پردیس به من و همسر و دو فرزندم یک واحد آپارتمان مسکن مهر تحویل دهند و بارها بابت آن تکمیل وجه کرده و پول پرداخته‌ایم، اکنون طاقتمان تمام‌شده و تقاضا داریم مسکن را به ما تحویل دهند و ما بقی وجه را به روالی که قرار است خودشان از ما بگیرند که قطعا بهتر از پرداخت کرایه به صاحبخانه‌های بعضا بی‌انصاف است.
متقاضی چشم انتظار مسکن مهر

  سامانه ملی املاک و اسناد نیازمند انتشار راهنمای ثبت نام است
برای ثبت نام سامانه ملی املاک و اسناد نیاز به راهنمایی دقیق است؛ درحالی‌که این سامانه هیچ راهنمای متنی یا شماره تماسی برای راهنمایی منتشر نکرده است. زمان ثبت‌نام مسائل متنوعی مطرح می‌شود؛ ازجمله اینکه شرایط مالکان با یکدیگر فرق دارد، یک ملکی مستأجر دارد، دیگری ندارد. حتما باید سرپرست خانوار در سامانه ثبت‌نام کند که چه بسا اصلا سرپرست، ملکی ندارد و اعضای خانواده‌اش، ملک دارند، اصلا مشخص نیست چگونه باید ثبت‌نام کرد تا اطلاعات اشتباه ثبت نشود. نکته دیگر اینکه مشخص کنند این سامانه زیرنظر اسناد، اداره مالیات یا وزارت شهرسازی است. آیا نباید این سامانه آرم و نشانی داشته باشد که بدانیم زیرنظر کجاست؟ در‌کل ثبت املاک برای شخص ذی‌نفع در این سامانه کاملا مبهم است.
ملکی از تهران

  ادارات رشت به روش نیم قرن قبل کار می‌کنند
در ادارات و سازمان‌های رشت خبری از انجام کارغیرحضوری نیست و بدون حضور شخص، کاری انجام نمی‌شود؛ در ثانی وقتی شخص حاضر باشد هم اغلب کارها همچنان دستی است و باید فتوکپی و رونوشت تهیه کنید. بدتر از آن وقتی به شما وعده انجام کار در فردا را می‌دهند فردا که بروید تازه کار را شروع می‌کنند و اینگونه نیست که کار از قبل آماده باشد. این روش جدای ایام کرونا هم درست نیست.
محمد از رشت

  وعده اپراتورهای تلفن اغلب سراب است
تبلیغات بسیاری درخصوص خرید شارژ و شرکت در قرعه‌کشی گوشی اپل و جایزه‌های چند ده میلیونی صورت می‌گیرد که پیگیری این قرعه‌کشی‌ها و جایزه‌ها جز تمام شدن شارژ گوشی و ایجاد هزینه روی قبض آخر‌ماه تلفن ثمر دیگری ندارد.
یک شهروند از اندیشه شهریار

  تخفیفات دروغین فروشگاه‌ها
فروشگاه‌های بزرگ و هایپرها اغلب تخفیفات خود را شامل کالاهایی می‌کنند که واقعا این روزها و با گرانی ها کاربرد چندانی ندارند؛ در ثانی قیمت‌های داخل فروشگاه‌ها در بسیاری از موارد بیشتر از بیرون است و موقع حساب و کتاب مدام می‌گویند اینقدر تخفیف و آنقدر تخفیف درحالی‌که می‌توان در خارج از فروشگاه‌ها آن کالاها را ارزان تر خرید.
کورش از تهران 

  رقم سختی کار ناچیز در حقوق بازنشستگان مشمول
برخی بازنشستگان که مشمول حق سختی کار شده‌اند رقم بسیار ناچیزی بابت آن دریافت می‌کنند. من با سابقه 25سال سختی‌کار بازنشسته شده‌ام و برای 5‌ماه سختی کار 155هزار تومان به من پرداخته‌اند، یعنی ماهانه 31هزار تومان. این واقعا عادلانه است آیا حمایت از فردی که کارش سخت و زیان آور بوده اینگونه است؟
رضوانی از اصفهان

   بازداشت اشتباهی با یک عذرخواهی برطرف نمی‌شود
5سال قبل بعد از 30سال خدمت از ارتش بازنشسته شدم. چند روز قبل به درب منزل مراجعه کرده و گفتند شما پرونده فرار از خدمت دارید و باید بازجویی شوید. با هر ترفندی بود مرا با دستبند در مترو و مقابل در و همسایه بردند و بازجویی و بعد بازداشت کردند. سپس به دادسرا اعزام شدم و درآنجا مشخص شد که من آن کسی نیستم که در پرونده قید شده. آیا در عصر ارتباطات و زمان دولت الکترونیک ارتباط رایانه‌ها اینقدر ضعیف است ؟ آیا این روال درست است که بعد از 7سال بفهمند من کسی نیستم که به‌دنبالش هستند؟ آیا با یک عذرخواهی ساده زبانی ابهامات این موضوع برای خانواده‌ام و آنهایی که مرا با دستبند دیدند برطرف می‌شود؟
بازنشسته دلشکسته ارتش 

  جاده ورزنه به نایین آسفالت شود
جاده ورزنه به نایین، تا کیلومتر 10 پر از دست انداز و چاله است و سال‌هاست به آن توجه نشده است. از مسئولان تقاضا داریم برای روکش آن اقدام کنند.
شفیعی از نایین یزد
 

این خبر را به اشتراک بگذارید