• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 دی 1399
کد مطلب : 119525
+
-

کوتاه از حادثه / اعترافات قاتل خانواده تویسرکانی


یک هفته پس از قتل 5عضو خانواده‌ای در تویسرکان، تازه‌ترین اعترافات یکی از متهمان نشان می‌دهد این جنایت با انگیزه مالی اتفاق افتاده است.
به‌گزارش همشهری، از روز دوشنبه هفته قبل که 5عضو خانواده‌ای در روستای مرادآباد تویسرکان واقع در استان همدان ناپدید شدند و اجساد آنها یکی پس از دیگری در اطراف گاوداری‌شان پیدا شد، مردم شهر هنوز در شوک این حادثه هستند.  پلیس در همان بررسی‌های اولیه به شواهدی دست یافت که نشان می‌داد 2کارگر افغانستانی عاملان قتل عام این خانواده هستند و  چند روز بعد یکی از آنها  در تهران دستگیر شد. متهم بازداشت شده در تازه‌ترین اعترافاتش، اختلاف مالی را انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت اعلام کرده است. او گفت: بر سر حقوقی که از صاحب گاوداری طلب داشتیم با دوستم تصمیم گرفتیم آنها را به قتل برسانیم. وی توضیح داد: اتاقی که ما در آن زندگی می‌کردیم نزدیک محل زندگی صاحبکار و اعضای خانواده‌اش بود. روز حادثه ما ابتدا صاحبکار، دختر و پسرش را در بیرون از گاوداری و در زمین‌های کشاورزی‌شان به قتل رساندیم. ما آنها را جدا جدا گیر انداخته و نقشه‌مان را عملی کردیم. در ادامه به سراغ پسر بزرگ‌تر و همسرش که در خانه بودند رفتیم و آنها را هم به قتل رساندیم. ما از صاحبکارمان پول طلب داشتیم و به همین دلیل 5گوشی موبایل که متعلق به مقتولان بود و حدود یک کیلو زعفران از آنجا سرقت کردیم و دو نفری به تهران آمدیم تا اینکه من دستگیر شدم و  از همدستم هم خبری ندارم. با وجود اعترافات متهم درباره نقش همدستش در جنایت، شواهد نشان می‌دهد که او عامل اصلی قتل خانواده تویسرکانی است. به‌همین دلیل وی در بازداشت به سر می‌برد و بازجویی‌ها از او برای کشف حقیقت در جریان است. 
حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان از ادامه تلاش‌ها برای دستگیری دومین متهم این پرونده خبر داد و گفت: شهروندان به شایعات درباره این حادثه توجه نکنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید