• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 2 دی 1399
کد مطلب : 119517
+
-

اخباری: هدفم بازگشت به تیم ملی است

دروازه‌بان فیکس تراکتور در گفت‌و‌گو با همشهری عنوان کرده تیمش امسال هم مدعی قهرمانی در لیگ و حذفی است

اخباری: هدفم بازگشت به تیم ملی است

امیرحسین اعظمی

خدا را شکر شرایط تیم خوب است. قطعا این دو برد خیلی به ما کمک کرد تا هم وضعیت خوبی در جدول پیدا کنیم و هم انگیزه و روحیه بازیکنان برای بازی‌های بعدی بالاتر برود. امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه داده و به هدف‌های بزرگی که در این فصل داریم دست پیدا کنیم.
  چرا در زمان منصوریان تیم اینچنین نتیجه نمی‌گرفت؟
باید از تمامی زحماتی که آقای منصوریان و همکارانش برای من و تیم کشیدند تشکر کنم. علی‌آقا از همان اول اتحاد خوبی در تیم ایجاد کرد و جو تیم بسیار خوب بود اما در بعضی از بازی‌ها  واقعا بدشانس بودیم. جدا از این تیم ما تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشت و زمان می‌خواست تا به هماهنگی لازم برسد. بدشانسی و همین عدم‌هماهنگی باعث شد تا در 5‌هفته ابتدایی نتایج لازم را نگیریم و در نهایت باشگاه تصمیم به تغییر روی نیمکت گرفت.
  با وجود کسب 6‌امتیاز از 2‌بازی، ظاهرا شجاعی نمی‌خواهد سرمربی بماند. فکر می‌کنی سرنوشت نیمکت تراکتور در نهایت چه خواهد شد؟
تا جایی که من هم می‌دانم آقا مسعود همچنان دوست دارد بازی کند. اگر قرار باشد او به‌صورت همزمان بازی و مربیگری کند، احتمالا آمادگی بدنی‌اش را تا حدودی از دست خواهد داد. البته من نمی‌دانم باشگاه قرار است چه تصمیمی بگیرد ولی امیدوارم بهترین اتفاق برای تراکتور رخ دهد.
 در مورد شرایط خودت صحبت کن. بعد از چند فصل  دوباره دروازه‌بان فیکس تراکتور شدی.
متأسفانه در چند سال اخیر به‌خاطر مصدومیت‌ها و برخی از مسائل بدشانسی آوردم اما امسال از همان ابتدا سفت و سخت تلاش کردم تا آماده شوم. در این راه مربی دروازه‌بان‌های تیم خیلی تلاش کرد تا شرایط خوبی داشته باشم. الان هم می‌خواهم سخت تلاش کنم تا بهترین شرایط را در ادامه مسابقات داشته باشم.
 فکر می‌کنی دوباره به پیراهن تیم ملی برسی؟
من در سن مناسبی هستم و قطعا هدف مهمی که دارم، بازگشت به تیم ملی است. این یک مسئله شخصی است که به‌شدت آن را دنبال می‌کنم و باید بهترین عملکرد را داشته باشم.
 فکر می‌کنی تراکتور در این فصل شانسی برای قهرمانی داشته باشد؟
تراکتور هر سال در بین مدعیان قرار دارد. ما فصل گذشته در جام حذفی قهرمان شدیم و در لیگ برتر هم مدعی بودیم. امسال هم هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است و باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم از نام بزرگ تراکتور دفاع کنیم. هدف ما خوشحال کردن هواداران تراکتور است. ما در این فصل به حمایت آنها نیاز مبرمی داریم.
 بازی با صنعت نفت را چطور ارزیابی می‌کنی؟
با تیم باکیفیتی در زمین خودش روبه‌رو می‌شویم و فاصله امتیازی ما با حریف هم کم است. بازی سختی است ولی تیم ما هدفی جز برد ندارد، حتی در آبادان.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید