• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 23 فروردین 1397
کد مطلب : 11942
+
-

ریزنویس

  علی محمد مختاری (مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از 17 تا 21اردیبهشت‌ماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو برگزار می‌شود. همزمان با برپایی نمایشگاه گل، کاروان گل‌های بهاری نیز در سطح شهر به حرکت درآمده و شهروندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می‌کند. (ایسنا)

  مرتضی اکبرپور (معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور): پیش‌نویس نحوه جمع‌آوری و توزیع کمک‌های غیردولتی داخلی و بین‌المللی در زمان بروز حوادث تهیه شد و در همین رابطه جلسات کارشناسی متعددی به‌منظور بررسی دستورالعمل‌های مربوطه با حضور دستگاه‌های ملی تشکیل شد. (ایسنا)

  سیدمصطفی حاج آقامیر (شهردار منطقه یک تهران): پایگاه امداد و نجات کلکچال با هدف مدیریت حوادث غیرمترقبه و خدمات‌رسانی سریع به کوهنوردان و گردشگران در ارتفاعات شمال تهران افتتاح می‌شود. (شهرنوشت)

  محسن محمدیان (مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه): آثاری از هنرمندان هنر خوشنویسی و خطاطی با موضوع «پیامبر خوبی‌ها» از 22فروردین در معرض تماشای مسافران مترو قرار گرفت. این نمایشگاه به‌مدت یک هفته ادامه دارد. (شهرنوشت)

  ایمان کرد (مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران): طرح «ماهی حوض قصه‌ها» در قالب گردآوری ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت‌سین شهروندان و اهدای کتاب کودک به آنان در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود. (ایسنا)

  افشین خدامی (معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه6 تهران): اجرای طرح فصلی مبارزه با جانوران مضر شهری به‌منظور جلوگیری از رشد و نمو و انتقال بیماری از طریق آنها یکی از اولویت‌های شهرداری است. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :