• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 30 آذر 1399
کد مطلب : 119286
+
-

کیوسک


روزنامه چاینادیلی [چین]
اعلام برنامه چین برای سال2021

روزنامه دولتی چاینادیلی، چاپ پکن، به برگزاری کنفرانس سالانه اقتصادی حزب کمونیست چین با حضور رئیس‌جمهور این کشور پرداخته است. در این کنفرانس، استراتژی اقتصادی چین برای سال2021 از سوی شی جین‌پینگ اعلام شد. ثبات سیاست‌های کلان اقتصادی، تقویت تقاضای بازار داخلی، مقابله با انحصارگرایی و گشودن درهای اقتصادی چین به روی جهان، محور برنامه‌ اقتصادی دولت چین برای سال آینده میلادی است.



روزنامه بوستون گلوب [آمریکا]
واکسن مدرنا مجوز گرفت

بوستون گلوب همچون دیگر روزنامه‌های آمریکایی به صدور مجوز برای واکسن مدرنا بعد از واکسن فایزر پرداخته است. واکسن مدرنا 5روز بعد از واکسن فایزر وارد چرفه مصرف در آمریکا می‌شود. در مرحله اول قرار است کادر درمان و سالمندان در معرض خطر واکسینه شوند. این دو واکسن در حالی وارد چرخه می‌شوند که شمار زیادی از مردم در آمریکا از واکسیناسیون عمومی استقبال نکرده‌اند.



روزنامه فایننشال تایمز [انگلیس]
پسران نیجریه آزاد شدند

فایننشال تایمز در صفحه اول خود تصویری از دانش‌آموزانی منتشر کرده که به‌تازگی از دست گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه آزاد شده‌اند. 344دانش‌آموز پسر نیجریه‌ای که به‌دست تروریست‌ها به گروگان گرفته شده بودند، اکنون آزاد شده‌اند، اما هنوز شماری در اسارت گروگانگیران هستند. به‌گفته منابع دولتی نیجریه، دانش‌آموزان در پی مذاکراتی میان نمایندگان حکومت با ربایندگان در جنگلی رها شده‌اند. این دانش‌آموزان در حمله به یک دبیرستان شبانه‌روزی در ایالت کاتسینا در شمال غربی نیجریه ربوده شده بودند.



روزنامه العربی الجدید [قطر]
ناتوانی آمریکا مقابل حمله هکرها

روزنامه العربی الجدید در گزارش نخست خود به بررسی وضعیت تازه‌ترین قربانیان حملات هکرها در آمریکا، یعنی وزارت نیرو، سازمان امنیت هسته‌ای و مایکروسافت پرداخته است. درحالی‌که گفته می‌شود اطلاعات بسیار حساسی در جریان این حملات دزدیده شده، اما همچنان سازمان امنیت سایبری آمریکا قادر به تامین امنیت پایگاه‌های الکترونیک این کشور و مهار حملات هکرها نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :