• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 27 آذر 1399
کد مطلب : 119046
+
-

نکته بازی/شما واقعا شاهکاری!

مهدی عبدیان، همان عضو هیأت‌مدیره استقلال که در حاشیه بازی با شهرخودرو در اتوبوس تیم مشهدی به مهدی رحمتی هدیه داد و حاشیه‌ساز شد، حالا در تمجید از گلر سابق آبی‌ها پست گذاشته و مثلا به یحیی گل‌محمدی طعنه زده: «رحمتی پشت تیمی ایستاد که مربی‌اش آن را رها کرد و رفت. » آقا اولا مگر رحمتی تا الان از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته که ببینیم می‌رود یا می‌ماند؟ ثانیا مگر خود شما محمود فکری را چطور از نساجی گرفتید و روی نیمکت استقلال نشاندید؟ در مورد نوع رفتار گل‌محمدی با شهرخودرو نقدهای زیادی نوشته شده، اما لااقل شما که دست‌اندرکار یک جدایی مشابه بودی در این مورد طعنه نزن! انصافا فهمیدن اینها زیاد دشوار نیست. فقط متعجبیم اساتید چطور به سطح اول مدیریت فوتبال ایران می‌رسند.

فنونی‌زاده را در تلویزیون نگه دارید
آقا ما تا الان اشتباه می‌کردیم از دعوت پیاپی برادران فنونی‌زاده به تلویزیون انتقاد می‌کردیم. احساس می‌کردیم اینکه دوستان در یک هفته به 3 برنامه پخش زنده بروند و حضورشان در تلویزیون 4 برابر مهران رجبی باشد زیاد جالب نیست، اما الان که بیشتر فکر می‌کنیم، می‌بینیم اگر رفقا حداقل آقامهدی را در تلویزیون نگه دارند بد نیست. آنجا لااقل سر این بنده خدا گرم است و نمی‌رسد پست‌های ملتهب اینستاگرامی بگذارد. کسی هم که تلویزیون نمی‌بیند؛ هی از این شبکه ببریدشان آن یکی شبکه و همان سؤالات را بپرسید. مهدی فنونی‌زاده این هفته تا از صداوسیما درآمد، در مورد اتحاد هواداران استقلال و اولسان طرحی گذاشت که خیلی سر و صدا کرد؛ حالا باز این بهتر از پست‌های قبلی ایشان در مورد اقوام بازیکنان تیم حریف است.

مطمئنی استاد؟
محسن فروزان در بازی تراکتور و فولاد توپ را تحویل مهاجم تراکتور داد، اما عکاشه حمزاوی نتوانست دروازه تقریبا خالی را باز کند. این گل می‌توانست منصوریان را در شغلش نگه دارد، اما این اتفاق رخ نداد. بعد از گاف فروزان در این دیدار، او مقابل سایپا از ترکیب اصلی خارج شد و جای خودش را به احسان مرادیان داد. در نشست خبری بعد از بازی هم وقتی از جواد نکونام در مورد نیمکت‌نشینی فروزان سؤال شد، سرمربی فولاد فقط گفت: «سؤال بعدی لطفا!» حالا سعید آذری مدیرعامل باشگاه گفته فروزان مصدوم بوده و به همین دلیل بازی نکرده است. شما مطمئنی اخوی؟ خب چرا همین جواب ساده و همه‌فهم را خود نکونام نداد؟ بعد وقتی سرمربی صلاح ندانسته توضیح بدهد، مدیر باشگاه چرا این کار را می‌کند؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید