• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 27 آذر 1399
کد مطلب : 119042
+
-

قهرمان تکراری در غیاب محمد بنا

قهرمان تکراری در غیاب محمد بنا

لیگ کشتی در رشته فرنگی با تمام حواشی‌اش به پایان رسید. تیم ایرانمال طبق معمول سنوات گذشته به قهرمانی رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد و سیناصنعت ایذه عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در این دوره از رقابت‌ها اعتراضات مکرر به نحوه قضاوت داوران صدای تیم‌های مختلف را درآورده بود. اشتباهات تاثیرگذار که در مرحله گروهی باعث حذف تیم صبانور کردستان شد در دیدار فینال هم ادامه داشت. نحوه قضاوت داوران باعث شد تا سازمان لیگ کشتی برای دلجویی از تیم صبانور کردستان کاپ اخلاق را به این تیم اهدا کند! در دیدار فینال هم در وزن نخست در اتفاقی عجیب اعتراض تیم ایرانمال بعد از 5ثانیه مورد قبول داوران قرار گرفت (طبق قانون مربیان فقط 5ثانیه وقت دارند اعتراض کنند) و در اتفاقی عجیب‌تر زمان کشتی 13ثانیه به عقب کشیده شد!
عدم حضور کادر فنی تیم ملی  کشتی فرنگی در سالن مسابقات از دیگر حواشی مرحله نهایی لیگ بود. در حالی که حمید سوریان  نایب‌رئیس فدراسیون به دلیل عمل جراحی زانو با عصا در سالن مسابقات حاضر شده و نظاره‌گر کار فرنگی‌کاران بود، محمد بنا و همکارانش به سالن نیامدند. شاید در روزهای آینده باید منتظر خداحافظی چندباره محمد بنا از تیم ملی کشتی باشیم.
بازار عکس یادگاری در پایان مراسم هم به‌شدت داغ بود، طوری که همه ویروس کرونا را فراموش کرده بودند. البته مراسم اهدای کاپ برای اولین بار در کشتی با نظم خاصی برگزار شد و حضور افراد غیرمسئول به حداقل رسیده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید