• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 26 آذر 1399
کد مطلب : 118971
+
-

نکته بازی/چند جمله خیلی کارشناسانه

آقا ما به حسین خان عبدی خیلی علاقه داریم و احترام می‌گذاریم، اما مصاحبه ایشان در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا فرازهای واقعا باشکوهی دارد که حیف‌مان آمد بی‌تفاوت از کنارش بگذریم. مثل این: «پرسپولیس باید با شناخت کامل به مصاف اولسان هیوندای برود. » واقعا راهنمایی فوق‌العاده‌ای بود، مرسی. آقای عبدی همچنین گفته‌اند: «اصولا در یک بازی فینال هر 2 تیم شانس برابری برای پیروزی دارند. » واقعا؟ در همه فینال‌ها؟ یعنی مهم نیست چه تیم با چه تیمی بازی دارد؟ و جمله‌ای دیگر از ایشان: «پرسپولیس اگر بتواند بازی را خوب کنترل کند این شانس را دارد که برنده بازی شود. » دیگر همه اسرار را هم در رسانه‌ها نگویید آقای عبدی. حیف است. این نکات طلایی را به‌صورت محرمانه به کادرفنی پرسپولیس انتقال بدهید.

وضعیت عجیب 2 مربی فینالیست
اولسان هیوندای در حالی به فینال لیگ قهرمانان رسیده که برخلاف ظاهر خوبش، گویا داخل باشگاه اوضاع چندان بسامان نیست. سرمربی این تیم آقای کیم دو هون که در مسابقات گذشته معمولاً خیلی آرام روی نیمکت نشسته، پیش از بازی با پرسپولیس گفته فینال آسیا آخرین تجربه او در این تیم است و بعد از سوت پایان بازی از اولسان جدا خواهد شد. گویا در این مورد اختلافات مدیریتی وجود دارد. این خبر، هم می‌تواند برای ما خوشحال‌کننده باشد، چون به هر حال تیم حریف یکپارچه نیست و هم شاید بازیکنان تیم کره‌ای برای بدرقه سرمربی‌شان انگیزه مضاعف پیدا کنند. جالب است که یحیی گل‌محمدی هم بعد از فینال شرایط مشابهی داشت، اما اینجا با کنار رفتن مهدی رسول‌پناه از باشگاه، اختلافات فیصله پیدا کرد.

چرا شائبه درست می‌کنید؟
استقلال با پیروزی برابر شهرخودرو به صدر جدول رده‌بندی رسید و بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با حواشی مختلف، کمی نفس کشید. هر 2تیم هم انصافا با جان و دل بازی کردند و حتی شهرخودرو با وجود اینکه 70دقیقه 10نفره بود، چندین موقعیت جدی گلزنی به‌دست آورد. بعد در پایان مسابقه‌ای با این کیفیت و سلامت، ویدئویی منتشر شده از مهدی عبدیان، عضو هیأت‌مدیره استقلال که در اتوبوس شهرخودرو به مهدی رحمتی یک هدیه داده است. اخوی، استاد، برادر، چرا حاشیه و شائبه الکی علیه تیم خودتان درست می‌کنید؟ حالا سواد مدیریتی و فوتبالی به کنار؛ حتی یک هوادار 10ساله هم می‌فهمد جای چنین کاری، در حاشیه یک بازی حساس نیست و طرفین در مظان اتهام قرار می‌گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید