• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 25 آذر 1399
کد مطلب : 118872
+
-

مهمانان ویژه در سالگرد ‌همشهری

همشهری دیروز در سالگرد تأسیس  و همزمان با آغاز بیست‌و‌نهمین سال حیاتش، میزبان شهردار تهران، معاونانش و همچنین حجت نظری،  عضو شورای شهر تهران بود. 
جلسه هفتگی شهردار و معاونانش دیروز در ساختمان روزنامه همشهری برگزار شد. بعد از پایان این جلسه، پیروز حناچی در جمع مدیران موسسه همشهری حضور یافت.  او در این نشست  گفت: امتیاز روزنامه همشهری در ابتدای کار، چاپ رنگی و پرداختن به موضوعات اجتماعی و شهری بود که ویژگی‌ متفاوتی را نشان داد.  آنچه که این روزنامه ارائه می‌کرد و حوزه‌هایی که وارد آن می‌شد، برای شهروندان جذاب بود. اکنون نیز مدیریت تغییر از وظیفه مدیران ارشد آن است. حناچی  آینده‌پژوهی و آینده‌نگری و پیداکردن راهبرد‌های متفاوت را از وظایف مدیران ارشد دانست و ادامه داد: استفاده از استارت‌آپ‌ها و ‌محتوا‌ می‌تواند تحولات زیادی در آن ایجاد کند که این تغییرات را از شرکت‌های سنگین و کهنه نمی‌شود انتظار داشت. 
شهردار تهران گفت: در این دوران توسعه فناوری‌ها ذائقه مردم را تغییر داده است و حتی بچه‌ها از فضای مجازی استفاده می‌کنند. باید به‌سراغ نسل جوانی رفت که ایده‌های جدیدی دارند؛ ایده‌هایی که در وهله اول به ذهن خودمان نمی‌رسند و معمولا خلاق، کم‌هزینه و پربازده هستند.
حناچی گفت: اکنون کشور گرفتاری‌‌های اقتصادی زیادی پیدا کرده است. هزینه‌های شهرداری زیادشده و همشهری هم با مشکلات گوناگون‌ روبه‌رو‌ست. می‌دانیم که انتشار روزنامه‌های کاغذی در آینده دچار اختلال می‌شود و این چالش بر همه روزنامه‌ها تأثیر می‌گذارد. البته صنعت چاپ نیز از بین نمی‌رود و چاپخانه همشهری سرمایه عظیمی است که ظرفیت مناسبی فراهم خواهد کرد. در این مراسم با حضور شهردار از اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری رونمایی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید