• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118491
+
-

حذف دختران نقی قطعی شدن پایتخت7

انتشار خبر حذف ۲بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تأییدی می‌تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز۱۴۰۰. به‌گزارش همشهری، به‌نظر می‌رسد مراحل پیش تولید ساخت فصل جدید از سریال «پایتخت» در سکوت خبری آغاز شده باشد اما تاکنون خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است. با این حال حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهم‌ترین تغییراتی است که در همین گمانه زنی‌ها برای فصل هفتم از سریال «پایتخت» به آنها اشاره می‌شود. ماجرا از این قرار است دو بازیگر نوجوان این سریال که به‌نظر می‌رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف آنها از سریال تلویزیونی «پایتخت» است، برخی از این خبرها را از حد گمانه زنی فراتر برده و تأیید می‌کند.
در پی انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذفشان از پایتخت۷ را تأیید می‌کرد، برخی بازیگران این سریال نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. مهران احمدی - بازیگر نقش بهبود - که پس از غیبت در چند فصل، به «پایتخت۶» برگشت، خواستار آن شده است که به این دو دختر بی‌احترامی نشود و بی‌جهت قضاوتشان نکنند؛ «شاید اگر شما در شرایط زندگی آنها بودید اشتباهات بزرگ‌تری را مرتکب می‌شدید.»
احمدی در بخش دیگری از اظهارنظرش آورده است که «این دو نوجوان هیچ‌وقت ادعای بازیگری نداشتند» و تأکید کرده است: «دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی‌معرفتی.» این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: «سازندگان محترم «پایتخت» ان‌شاءالله که موفق باشید!!!!»؛ جمله‌ای که تلویحا از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد. بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش هم از «پایتخت» به‌عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت «از همه مسئولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به‌وجود بیاورند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هموطنانمان را شاد کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :